{mosimage}Inceputul anului a fost marcat de unul dintre cele mai importante pitchuri din piata de publicitate locala: contul BCR. Din luna martie a acestui an, serviciile de creatie publicitara pentru BCR vor fi furnizate de CohnandJansen JWT. Astfel, agentia de publicitate ce detinea contul pe BTL se va ocupa de acum inainte de toate declinarile 3600 ale cunoscutului brand bancar.
“Preluarea unui cont atat de mare aduce cu sine o multime de oportunitati pentru agentie. Nu numai ca acum gestionam totul (ATL, BTL si online), dar beneficiem si de un moment in care BCR continua upgrade-ul in comunicarea cu consumatorii. Toate acestea se traduc intr-o mare responsabilitate, dar si o mare bucurie pentru noi, deoarece avem oportunitatea sa facem impreuna o serie de pasi extrem de importanti pentru brand”, a declarat Andrei Cohn, Managing Partner & Creative Director CohnandJansen JWT.
BCR este banca numarul 1 din Romania si este perceputa drept banca tuturor romanilor, sigura, populara si de incredere. Conform ultimului studiu realizat in 2014 de Sensor Austria, perceptia pozitiva asupra brandului este in crestere, atat in randul tinerilor, cat si al populatiei mature. Prin urmare, obiectivul principal al briefului primit de agentie a fost de a gestiona comunicarea BCR in asa fel incat sa sustina trendul brandului catre inovatie, modernitate si orientare catre consumatorii de azi.
“Avem asteptari mari de la colaborarea cu CohnandJansen JWT, una dintre agentiile de publicitate cu un bun renume in piata. Am lucrat foarte bine pe zona BTL, iar in ATL avem acum in vedere un upgrade firesc al comunicarii de marketing din ultimii doi ani. Vom continua pe linia in care schimbam in mai bine viata romanilor, dar am optat pentru o abordare foarte concreta a “povestilor de zi cu zi” ale fiecaruia dintre noi.
Desi campania actuala a inceput de putin timp, primele reactii, interne si externe, cat si partea de cifre, sunt pozitive”, a declarat Anca Rarău, Director Executiv Marketing in cadrul BCR.
“Totul a inceput atunci cand am realizat ca oamenii reprezentativi pentru ziua de astazi sunt cei cu vietile cele mai agitate. Acesta este locul in care am plasat ajutorul BCR, pentru a transforma vietile agitate intr-unele bogate. Atunci cand iti este mai usor, nu vei mai percepe avalansa de lucruri pe care le faci ca pe o povara, ci ca pe bucuria de a trai o viata mai plina, imbogatita de cat mai multe experiente”, a explicat Andrei Cohn.
Astfel s-a nascut conceptul “O viata agitata devine o viata bogata” – un upgrade al platformei de comunicare “Schimba povestea”, cu o prima campanie dedicata creditului DIVERS BCR. Campania scoate in evidenta valorile polivante si rolurile diverse pe care le detin zi de zi oamenii tineri, activi, in secolul XXI. O viata agitata si traita la intensitate maxima in fiecare minut, posibila si datorita creditului DIVERS BCR, care raspunde nevoilor fiecarui client.
Echipa CohnandJansen JWT: Andrei Cohn – Managing & Creative Director, Alex Negoescu – Deputy Creative Director, Felicia Stoica – Senior Copywriter, Bogdan Petcu – Senior Art, Director, Ina Simion – Client Service Director, Arina Stoenica – Account Director, Oana McGinley – Account Executive, Monica Radulescu – Head of Strategy & Digital Planning, Ilinca Dumitrescu – AV Producer, Cristian Dobre – BTL & Production Manager, Gheorghe Gabriela – Senior DTP, Gheorghe Mihai – Senior DTP, Virgil Ghelmeci – Senior DTP, Alex Cerchez – Head of Digital Department, Atelieru.ro, Andrei Dutulescu – – Head of Digital Department, Atelieru.ro, Robert Capraru – Digital Creative Director – Atelieru.ro, Cristina Bara – Software Engineer.
Echipa BCR: Anca Rarau – Executive Director Marketing Division, Georgiana Oltenescu – Head of Brand Building Department Marketing Division, Alina Camelia Petcu – Coordinator Marketing and Media Development Team si Gabriela Roxana Nicolae – Senior Marketing Officer.
Campania se desfasoara in urmatoarele medii: TV, OOH, indoor, online si in unitatile BCR, in perioada 10 martie – 3 mai 2015.
{mosloadposition user9}