Cohn&Jansen JWT a lansat pe 14 februarie site-ul www.cohnandjansen.xxx, o platformă online cu şi despre, dar mai ales împotriva pornografiei din mass-media.
Cumpărarea unui domeniu .xxx şi ideea de a lansa un site dedicat subiectelor de tip “interzis minorilor” a plecat de la membrii agenţiei ca un manifest şi ca o mişcare de atitudine impotriva pornografiei din mass-media:
“Suntem înconjuraţi, atacaţi, sufocaţi de-atâta porno încât uneori nu ne mai dăm seama cât de grotesc e tabloul în care trăim.”, ne spune Ignat Andrei, Copywriter Cohn&Jansen JWT.
Proiectul “XXX”
Proiectul “XXX” aşa cum îl numesc cei de la Cohn&Jansen JWT, îşi doreşte să devină o platformă unde oamenii să se poată exprima şi sa tragă un semnal de alarmă asupra lucrurilor care se întâmplă în jurul nostru:
“Simt că proiectul are potenţial, oricât de trist ar suna asta. Vrem să facem din site o platformă unde oamenii care nu mai pot duce atâta porno în existenţele lor să se poată exprima. Fără încrâncenare, ci mai degrabă zâmbind – fie şi amar. Fără părtinire, fără ură, dar şi fără inhibiţii. Cu stil.”, ne spune Alex Borsan, Strategic Planner Cohn&Jansen JWT.
“XXX-ul” este manifestul agenţie împotriva pornografiei urbane pe care o mâncăm pe pâine în fiecare zi: de la ziarul din colţul străzii până la ecranele HD cu close up adânc pe senzaţie. De la vitrinele magazinelor până la sălile de clasă.
Se doreşte a fi un clasor al acestei pornografii, dar de fiecare dată cu ceva în plus. Nu doar degetul care arată, ci şi vocea care comentează. Nu numai ochiul care vede, ci şi mintea care judecă.
O colecţie de ştiri care frizează absurdul, dar şi luări de opinie sau perspective personale.
XXX-ul îşi propune să ridice un semn de întrebare şi să comenteze alături de invitaţii pe care agenţia îî va avea de-a lungul anului.
Site-ul va fi împărţit pe teme – prima temă este: Valentine’s Day.
Acum vorbim despre despre acele lucruri care se topesc pe ecranele din casa noastră: inimioare, clişee, vedete care primesc Maserati, Bugatti, diamante, cadourile kitchoase prezente pe la targurile de Valentine’s Day, despre mesajele saloanelor erotice pe care le găsim de fiecare dată atârnate de parbrizele maşinilor noastre.
Valentine’s Day a fost la un moment dat despre dragoste, dar acum nu mai e cazul. Acum e doar un pretext de shopping în cel mai bun caz. Iar felul în care e exploatată ocazia e cât se poate de porno.
{mosloadposition user9}