Motto:
In showroom-uri si la dealerii autorizati, ai reducere de 30% la toata gama de motorizari!
Criza. Stim cu totii ce e – macar in mare. Am vazut ce ne-a adus, banuim sau speculam ce-o sa mai aduca. Peste tot vedem, citim, auzim de lucrurile rele, ca doar nu degeaba-i spune si numele – “criza”. Pentru unii dintre noi, insa, perioada prin care trecem aduce si niste av…
VICTORIEI, Piata, 8/ 10, 45 metri patrati 2 lifturi, amenajat recent, toate imbunatatirile, mobilat deosebit si utilat complet (ac, lcd, dvd, electrocasnice bucatarie, masina spalat) totul nou, excelent investitie, particular, negociabil.
…antaje, despre care iarasi vedem, citim, auzim, desi poate mai timid decat despre celelalte. Scad preturile spectaculos, se-nmultesc si mai tare promotiile, aici reduceri, doi metri mai incolo discounturi, toate – oportunitati ale perioadei de care simti ca nu poti sa nu profiti.
Dar ca sa ai parte de ele, ai avea nevoie ACUM de bani pe care, tot din pricina perioadei, nu-ti e prea usor sa-i obtii. La televiziuni si in presa scrisa ni se spune cum bancile se feresc sa-si foloseasca disponibilitatile pentru creditare, preferand sa puna accent pe atragerea de lichiditati, asta daca nu au adop…
1.9TDI, 2002, 110CP, 115.500 km, gri metalizat, climatronic, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice incalzite, 4 airbag-uri, jante aliaj, discuri frana f+s, ASR, ABS, pachet drumuri grele, pastrata garaj, prim proprietar.
…tat deja o atitudine prudenta, asteptand sa vada “ce se mai intampla” inainte de a actiona in vreun fel.
Pe acest fond economico-social, agentia Cohn&Jansen | Ashley & Holmes a lansat cea mai recenta campanie de promovare a intregii game de credite GarantiBank. Pentru ca da, GarantiBank continua sa acorde credite, si inca in niste conditii foarte bune.
“Insight-ul de la care am pornit e un paradox usor de sesizat de catre toata lumea: pe de o parte, criza a adus scaderi substantiale de preturi la case, la masini ori si mai multe promotii la tot felul de produse. Deci, pe undeva, e si ceva de bine, macar pentru unii dintre noi – cumparatorii. Sau AR FI bine, pentru ca, pe de alta parte, accesul la creditare s-a restrans foarte mult ori chiar a disparut. Inainte aveai cu ce, dar te costa cat nu facea; acum, ai fi in postura de-a plati pretul corect (sau macar unul mai apropiat de el), dar n-ai cu ce. Si-atunci apare frustrarea de a nu putea profita de ocaziile aparute. Iar daca auzi mai in fiecare zi, ba de pe la colegi, ba de pe la televizor, de masini aproape noi vandute la jumatate de pret pentru ca viitorii proprietari nu mai au cum sa plateasca leasing-ul, ori de case din Statele Unite scoase la licitatii cu pornirea de la un dolar (si oprirea la maximum 12.000…), chiar ai impresia ca
Bucura-te de o promotie… electrocasnica! Ia-ti acum noul frigider cu doua usi si congelator cu display electronic si primesti automat un cuptor cu microunde, un fier de calcat si un miniaspirator de bucatarie!
intreaga planeta ar fi la promotie. De aici – un concept simplu, cu un vizual viu, pretabil in primul rand pentru outdoor-ul dinspre care a pornit apoi catre presa, web si materialele POS, dar verbalizat si intr-o executie radio”, spune “Harald” Andrei Ignat, copywriter-ul campaniei.
“Campania “Finantam orice oportunitate” a plecat din dorinta de a transmite mesajul ca avem fonduri disponibile pentru creditare. Si in aceasta perioada oamenii continua sa aiba nevoi si dorinte, iar oportunitati pot aparea de oriunde. Iar GarantiBank finanteaza orice astfel de nevoi, dorinte sau oportunitati in conditii foarte bune: comisionul de acordare a fost redus la jumatate pentru orice tip de credit, iar comisionul de analiza a dosarului este zero. Cumulat cu reducerea dobanzilor la credite pe care am efectuat-o recent, oferta GarantiBank se va face cu siguranta remarcata.”, spune Andreea Catuneanu, PR & Advertising Manager GarantiBank.
Bucataria ta te invita in sufragerie! Mobileaza-ti bucataria cu noi si primesti automat, fara tragere la sorti, mobilierul si decoratiunile pentru sufrageria pe care familia ta a visat-o intotdeauna!
Ina Olaru, Account Director, Cohn&Jansen | Ashley & Holmes declara: “In contextul de piata actual, in care din toate partile suntem bombardati de mesaje referitoare la criza sau care sunt rezultat direct al acesteia, marea majoritate negative bineinteles, sa lucram la o campanie care iti arata partea plina a paharului a fost cu adevarat reconfortant. Si cred ca oricine vede materialele dezvoltate in cadrul campaniei va simti acelasi lucru.”
La realizarea campaniei au participat, din partea GarantiBank: Okan Yurtsever – Director Retail Banking & Bancassurance, Andreea Catuneanu – PR & Advertising Manager, Valentina Unguroiu – Senior PR & Advertising Officer, Cristina Mester – PR & Advertising Officer.
Din partea Cohn&Jansen | Ashley & Holmes: Ina Olaru – Account Director, Alina Tudose – Director de Strategie, Andrei Cohn – Director de Creatie, Alex Stanciu – Art Director, “Harald” Andrei Ignat – Senior Copywriter, Lucian Moisei – DTP.
{mosloadposition user10}