CohnandJansen JWT, agentia de media Starcom si Oreo, brand de biscuiti din portofoliul Kraft Foods, au lansat Manifestulpentrujoaca.ro, unde parintii, in special mamicile, se pot lauda cu copiii lor si pot castiga premii in perioada 7 martie – 2 mai pentru acestia.
Campania se deruleaza exclusiv online, timp de opt saptamani. Obiectivul este de a atrage atentia mamelor si a le determina sa imparta si cu altii momentele minunate pe care cei mici le petrec cu cei dragi si Oreo: o clipa de liniste, un zambet sau un ras vesel cu bunicii, taticii sau fratiorii lor. Conceptul este ca micutii si cei dragi lor (tatii si bunici) sa faca un manifest pentru ca mamicile sa ii lase sa se joace cu Oreo.
“Oreo inseamna a ne opri pentru o clipa din tumultul cotidian si a retrai magia copilariei cu fiecare ritual unic Oreo, «Rasuceste, Gusta crema, Inmoaie in lapte» pe care copiii din toata lumea il impart cu cei dragi” , declara Svetlana Macrinici, Brand Coordinator Biscuits, Kraft Foods Romania.
CohnandJansen JWT a realizat campania pentru Oreo dupa castigarea unui pitch organizat de Kraft Foods in august 2010, pitch care a urmarit selectarea unei agentii care sa realizeze proiecte punctuale online pentru produsele Oreo si TUC.
“Ideea care a castigat pitch-ul a fost foarte simpla: Oreo este biscuitul preferat al laptelui, oare n-am putea crea site-ul preferat al mamicilor? Asa a aparut manifestulpentrujoaca.ro”, spune Alex Negoescu, Deputy Creative Director CohnandJansen JWT.
“Parintii sunt foarte mandri de copiii lor, in general, dar cu atat mai mult cu cat copiii fac ceva special, iesit din comun, pentru a-i impresiona. Atat de mandri incat ii inregistreaza si impart cu toata lumea genul asta de bucurie. Asa apar mii de fotografii si filme cu copii, genul de material pe care il vedem si il dam mai departe prietenilor. Miza campaniei este de a aduce in acelasi loc filme si fotografii in care copiii se joaca alaturi de parinti, bunici, frati, animale de casa, cu scopul de a le impresiona pe mame.”, detaliaza Alex Borsan, Strategic Planner CohnandJansen JWT.
Campania a atras pana in prezent peste 1000 de intrari, care au obtinut peste 65.000 de voturi. De asemenea, in doar trei saptamani de la lansarea campaniei, site-ul a fost vizitat de 60.000 de vizitatori unici.
Pentru a participa la concurs, utilizatorii trebuie sa isi creeze cont pe site, sa se inregistreze, apoi sa incarce poze sau filmulete cu copilul / copiii sai in timp ce se joaca, conform instructiunilor de pe site. Materialele incarcate pe site primesc voturi, fiind eligibile pentru premii saptamanale, constand in biscuiti Oreo, sau pentru unul dintre cele trei mari premii ale promotiei, in valoare totala neta de 3.000 de lei (vouchere valorice de 1.500, 1.000 si, respective, 500 de lei, valabile in magazine precum Chicco, Picioru Gras, Magazinele Z, Mother Care, Mini Blu si CrazyToys). Valorea totala a premiilor acordate in cadrul campaniei este de 3.785,92 lei.
Echipa Kraft Foods implicata in realizarea campaniei i-a inclus pe Svetlana Macrinici – Brand Coordinator Biscuiti: Oreo,Tuc, Milka Biscuits si Rastislav Spavelko – Senior Brand Manager Categorie Biscuiti.
Din partea Cohnandjansen JWT, echipa care a lucrat la aceasta campanie este formata din Alex Negoescu – Deputy Creative Director, Alex Borsan – Strategic Planner, Cosmin Nicola – Web Designer, Dan Seciu – Programator si Ionut Neagu – Programator Flash.
Partea de startegie de media si media buying a campaniei a fost realizata de echipa Starcom MediaVest Group, Laura Mihailescu – Project Manager si Silviu Toma – Web Analyst.
Biscuitii Oreo, marca a companiei internationale Kraft Foods, au fot produsi pentru prima data in 1912, la New York. Oreo, biscuitul preferat al Americii, este cel mai bine vandut biscuit al secolului 20. In prezent, Oreo se comercializeaza in peste 30 de tari, printre care Marea Britanie, Grecia, Spania, Portugalia, Italia, Olanda, Franta, Polonia, Tarile Scandinave si Arabia Saudita.