CohnandJansen JWT, Starcom si Kraft Foods au pus stapanire pe internet, cu TUC, in cadrul unei campanii care a inclus o etapa in care au trezit curiozitatea consumatorilor (in perioada 7-26 martie) si una de dezvaluire a produsului, prin intermediul site-ului www.invazia.ro (in perioada 27 martie – 2 mai).
Campania a inceput cu o etapa in care s-a trezit curiozitatea consumatorilor, printr-un banner cu personajele TUC care a invadat online-ul in perioada 7-26 martie. Cateva dintre site-urile pe care au putut fi vazute personajele Tuc sunt trilulilu.ro, regielive.ro, 220.ro, cinemarx.ro.
Etapa de inceput a fost urmata de cea de dezvaluire a brandului printr-un banner cu personajele TUC care iti explica motivul invaziei, pe site-ul www.invazia.ro. De asemenea, campania include si o componenta de Facebook, aplicatia TUCizatorul (//www.facebook.com/TUCizatorul?ref=ts).
“Am gandit un concept in cadrul caruia personajele TUC invadeaza internetul, punand stapanire pe el. Si, pentru ca atunci cand ne este foame, avem tendinta de a manca orice, personajele animate TUC au forme ciudate in stomac, deoarece au mancat lucruri ciudate. Astfel, in stomacul lor se pot gasi tot soiul de obiecte, de la trompete la televizoare sau umbrele”, spune Alex Negoescu – Deputy Creative Director CohnandJansen JWT.
“Obiectivul a fost sa crestem notorietatea brandului TUC in randul publicului tinta – tineri din mediul urban, care au mereu ceva de facut, pentru care Internetul e canal de comunicare, sursa de distractie, loc de intalnire, etc. Asa ca trebuia sa ii convingem sa intre intr-un dialog cu brandul. In prima faza, personajele TUC au invadat site-urile cele mai accesate, ca apoi invazia sa fie continuata de utilizatorii de Facebook. Asa am ajuns la TUCizator – un joc simplu si amuzant, care a luat forma unei aplicatii de Facebook”, spune Alex Borsan, Strategic Planner CohnandJansen JWT.
Personajele desenate de Matei Branea si-au jucat bine rolurile primite in cadrul campaniei. Astfel, rata de accesare a ajuns pana la 24% la bannere in anumite zile ale primei etape.
“Rata de accesare, in primele patru zile dupa dezvaluirea campaniei, a fost, in medie, de 13% – ceva cu care te intalnesti mai rar. Rolul nostru a fost sa crestem aceasta rata optimizand canalele de media folosite”, declara Laura Mihailescu, Project Manager.
Site-ul campaniei a atras, din 27 martie pana la data acestui comunicat, peste 150.000 de vizitatori unici, ceea ce arata ca bannerele, daca sunt bine facute, pot avea rezultate exceptionale. Peste 230.000 vizitatori unici au fost inregistrati pe pagina de Facebook a aplicatiei.
“Peste 9.000 de consumatori folosesc deja aplicatia de Facebook pana la data acestui comunicat”, a adaugat Alex Borsan, Strategic Planner CohnandJansen JWT.
„Cand te loveste foamea, nu manca orice iti pica in mana, ia un TUC este mesajul marcii de biscuiti. CohnandJansen JWT a reusit sa transpuna perfect acest mesaj intr-o campanie interactiva si amuzanta. Cand te loveste plictiseala nu urmari orice link iti pica in mana ci incearca TUCizatorul – intregul concept venind ca o continuare fireasca a comunicarii integrate pentru TUC”, declara Svetlana Macrinici, Brand Coordinator Biscuits, Kraft Foods Romania.
Partea de media a campaniei a fost realizata de Starcom MediaVest Group.
CohnandJansen JWT a realizat campania pentru TUC dupa castigarea unui pitch organizat de Kraft Foods in august 2010, pitch care a urmarit selectarea unei agentii care sa realizeze proiecte punctuale pentru produsele Oreo si TUC.
Echipa Kraft Foods Romania implicata in realizarea campaniei este formatadin: Svetlana Macrinici – Brand Coordinator Biscuiti: Oreo,Tuc, Milka si Rastislav Spavelko – Senior Brand Manager Categorie Biscuiti.
Din partea Cohnandjansen JWT, echipa care a lucrat la campania TUC este formata din Alex Negoescu – Deputy Creative Director, Alex Borsan – Strategic Planner, Cosmin Nicola – Web Designer, Dan Seciu – Programator si Ionut Neagu – Programator Flash, personajele fiind desenate de Matei Branea.
Din partea Starcom MediaVest Group, echipa este formata din Laura Mihailescu – Project Manager si Silviu Toma – Web Analyst.