“Dove surprinde frumuseţea!” este prima campanie semnată de către agenţia de publicitate CohnandJansen JWT pentru Dove.
Provocarea noastra a fost să adaptăm platforma globală Dove Real Beauty la cultura şi piaţa romanescă, construind pe modul unic în care percep româncele frumuseţea.
Lucrând pe brief, ne-am dat seama de faptul că, deşi româncele sunt văzute ca fiind printre cele mai frumoase europence, modul în care se văd ele referitor la frumuseţe este cu totul altul: doar 2% sunt mândre de felul cum arată.
Datorita modelelor promovate în mass-media din zilele noastre, idealul frumuseţii este considerat de către unele femei un lucru care poate fi atins doar dacă este modelat cu ajutorul machiajului sau al hainelor.
Am vrut să schimbăm percepţia despre această frumuseţe artificială şi virtuală pe care o vedem în reviste şi la televizor şi să aducem în prim plan frumuseţea adevarată.
De aici a reieşit conceptul creativ: prima campanie fără casting din Romania – “Dove surprinde frumuseţea” care substanţiază faptul că frumuseţea adevărată se găseşte în momentele obişnuite din viaţa de zi cu zi.
Cu ajutorul unuia dintre cei mai cunoscuţi fotografi români, Cosmin Bumbuţ, am reuşit să suprindem frumuseţea româncelor pe strada, în diferite momente ale zilei când se aşteptau mai puţin şi mai mult decât atât, să o promovam la televizor, în print şi în mediul online.
Pe parcursul celor 55 de zile de campanie am pornit în vizitarea a 6 oraşe: Bucureşti, Iaşi, Cluj-Napoca, Braşov, Timişoara, Constanţa. Am reuşit astfel, să adunăm o colecţie de 88 de fotografii.
În cele 2 luni, Dove a suprins frumusetea femeilor în 3 spoturi TV realizate şi în diferite machete de presă, materiale care au prezentat de fiecare dată alte românce.
De asemenea, colecţia noastră de fotografii se găseşte şi în mediul online, pe site-ul dedicat campaniei www.doveclub.ro. Aici pot fi admirate toate româncele care au ajutat la construirea campaniei “Dove suprinde frumuseţea”.
“Pitch-ul Dove a fost unul din cele mai frumoase proiecte pe care am lucrat şi ne-am bucurat de faptul că modul în care nouă ni s-a părut relevantă abordarea frumuseţii în România pentru Dove, a fost şi cel ales de client.” completează Ana-Maria Olaru, Strategic Planner CohnandJansen JWT.
Echipa CohnandJansen JWT: Ana-Maria Olaru, Senior Strategic Planner; Alex Negoescu, Copywriter; Mona Petre,Senior Art Director; Nadejda Ghilca, Junior Art Director; Monica Roca, Account Manager.
Echipa Dove: Alma Ivanoiu, Senior Brand Manager Dove Masterbrand; Oana Davidoglu, Marketing Manager Personal Care Category; Dan Oprescu, Marketing Director.