CohnandJansen JWT si Snack Attack au realizat o campanie de promovare a brandului de paine English Bread. Cunoscutul blogger culinar, Viorel Copolovici, este endorserul campaniei si membru al juriului pentru desemnarea castigatorilor marilor premii.
CohnandJansen JWT a dezvoltat campania pentru English Bread, brandul propriu de paine al Snack Attack, in urma castigarii unui pitch la care au participat inca trei agentii. Promovata drept “cea mai buna paine pentru sandwich-uri”, campania comunica mostenirea englezeasca a brandului, prin headline-uri “witty” la adresa unor simboluri englezesti clasice.
“English Bread este un sortiment de paine care se adreseaza celor carora le place sa manance sanatos. De aceea, am ales sa lucram, in cadrul campaniei, cu unul dintre cei mai populari bloggeri culinari romani, Viorel Copolovici, cunoscut pentru mancarurile lui sanatoase si gustoase”, spune Alex Borsan, Strategic Planner CohnandJansen JWT.
Campania include doua etape. Prima parte, de promovare a produsului, a inceput pe 11 februarie, English Bread fiind promovata indoor la metrou si in tranzit, pe masinile companiei. A doua etapa a campaniei se deruleaza in perioada 14 martie – 6 iunie si consta intr-un concurs cu premii care se deruleaza pe site-ul www.englishbread.ro.
In cadrul competitiei, utilizatorii trebuie sa isi creeze propria reteta de sandwich, aceasta avand sansa de a ajunge, ulterior, in meniul Snack Attack. Astfel, participantii trebuie sa isi creeze cont pe www.englishbread.ro sau sa se logheze pe site cu contul de Facebook si sa trimita retete de sandwich, care vor primi voturi de la fiecare utilizator inregistrat pe site.
Premiile competitiei constau in vouchere valorice pentru cumparaturi pe www.homedeco.ro. Cele trei mari premii ale competitiei constau in vouchere valorice de 500 de lei si vor fi oferite in urma jurizarii inscrierilor in concurs, retetele celor 3 castigatori urmand sa intre in meniul Snack Attack. Pe langa marile premii, vor mai fi oferite si 12 premii saptamanale – vouchere valorice in valoare de 150 de lei – pe baza voturilor obtinute pe site.
Campania de promovare a English Bread de la Snack Attack este declinata online – pe website si pe Facebook -, prin intermediul stickerelor plasate pe produse si POSM in magazine. De asemenea, campania are si o componenta de PR.
Din partea CohnandJansen JWT, echipa care a lucrat la aceasta campanie este formata din Alex Borsan – Strategic Planner, Ruxandra Mirea – Account Director, Ligia Calin – Senior Copywriter, Mona Petre – Senior Graphic Designer, Cosmin Nicola – Web Designer, Alexandra Visan – Senior Programmer si Lucian Moisei – DTP.
Echipa Snack Attack implicata in campanie este formata din Carmen Strugari – Director Executiv, Gina Stancu – Sales&Marketing Director si Oana Negru – Marketing Manager
Partea de media a campaniei este asigurata de United Media, prin intermediul unei echipe formate din Madalina Ionescu – Media Manager si Anamaria Dumitru – OOH Buyer
Despre English Bread
Produsul English Bread a aparut pentru ca nu exista nicio paine toast suficient de buna pentru sandwich-urile Snack Attack. Din acest motiv, compania a decis sa isi dezvolte propria linie de paine, creata sub atenta supraveghere a unor specialisti britanici.
Gama include paine toast alba 400g si 800g, paine toast cu faina de secara 50% 400g, paine toast cu seminte de dovleac si in 400g si paine toast graham 400g si 800g. Printre cele mai importante beneficii ale gamei sunt: calitatea ingredientelor, lipsa conservantilor, prospetimea, feliile generoase, retetele special, raportul calitate-pret sustinut.
Tehnologia folosita pentru fabricarea produsului este 100% britanica, nu contine niciun compus de sinteza chimica, toate ingredientele fiind naturale.
Despre Snack Attack
Ceea ce fiecare dintre noi consuma este de importanta majora pentru Snack Attack. Snack Attack, prin reteaua proprie de magazine si prin produsele din oferta, ajuta consumatorii dinamici si fara foarte mult timp liber sa manance sanatos, acolo si unde isi doresc: acasa, la birou sau in oricare alta parte.
Fiecare produs lansat de Snack Attack este creat plecand de la ceea ce avem nevoie pentru un mic dejun ideal sau pentru pranz si cina.
Despre CohnandJansen JWT
CohnandJansen JWT este afiliata retelei globale JWT, un nume de referinta in industria de publicitate, aflata in momentul de fata pe locul 4 in topul celor mai mari retele mondiale. JWT a fost una dintre primele agentii de publicitate full-service (in 1864), prima retea internationala (in 1899), prima agentie care a realizat un testimonial (cu Regina Romaniei pentru crema Ponds, in 1924) si, mai apoi, realizatoarea primului spot tv din lume (1939); de asemenea, JWT a pus bazele planning-ului, in 1968.
In prezent, portofoliul companiei reuneste clienti precum: Avon, Bayer (OTCs), Bunge (Floriol, Unisol), GarantiBank, Henkel (Perwoll online), Kraft (Jacobs, Jacobs 3in1, Nova Brasilia), MegaImage, Nestle (KitKat), Nokia, Praktiker (online), Romania Libera , Snack Attack, Valvis Holding (Samburesti, Aqua Carpatica), printre altii.