Anul 2013 a inceput in forta pentru CohnandJansen JWT, ceea ce a dus firesc la decizia de consolidare a echipelor de client service si digital. In cadrul echipelor exista atat avansari in functie, cat si noi angajari menite sa sporeasca eficienta si succesul fiecarei campanii si proiect ce vor urma.
Ina Simion este Client Service Director si coordoneaza conturile BCR, Danone, Omv, Petrom, Unilever (Dove & Radox), Macromex (La Strada), Bunge, Bayer, Nokia, Valvis Holding, Nesle. Absolventa de sociologie si psihologie, Ina are o experienta de 12 ani de publicitate, lucrand la Publicis, Sister & Co si din anul 2007, la Cohn & Jansen.
Miriam Ivanescu este Account Director si gestioneaza conturile Danone, Unilever (Dove) si Macromex (La Strada). A inceput sa lucrez inca din anul 2 de facultate (ASE ・REI), in cadrul unei mici agentii de executive search, unde facea recrutare si pentru agentii de publicitate. Dupa 3 ani in acest domeniu, s-a "auto-recrutat" si a ajuns in publicitate, ca Account Executive la Propaganda. In cei aproape 7 ani petrecuti in Propaganda a lucrat pe conturi diverse, acoperind mai toate pietele: Coty Cosmetics, Kia, Bere Azuga, Intercapital Invest, Tchibo (inclusiv campania promotionala premiata cu aur la Effie 2009 – Inspira prin gestul tau), BRD – campania aniversara 10 ani, de asemenea premiata cu un aur la Effie in 2010 pentru Corporate Communication. Ulterior, a gestionat conturile integrate de comunicare pentru Meda, Vincon Vrancea, Penes Curcanu・ partea de ATL pentru Napolact, si campania de lansare a sezonului 2 ‘In Deriva・ pentru HBO.
"Un account pe un cont international creste intr-o luna cat altii in 10. Mai in gluma, mai in serios, cred ca este mult adevar aici. Si unul dintre motivele principale care m-au facut sa vin in echipa Cohn & Jansen JWT. Danone si Dove sunt genul de conturi care presupun un anumit tip de rigoare in lucru, rigoare care te face sa inveti ceva in fiecare zi. Nu exista timpi morti, mereu sunt proiecte active si asta inseamna mult focus si o buna intelegere a brandurilor. Pe de alta parte am sansa sa lucrez si pe conturi aflate la inceput de drum (cum e La Strada, un proiect foarte drag noua), unde satisfactia vine din alta zona: participi la crearea unor branduri puternice de la bun inceput, de la primele caramizi puse la temelie. Bonus am gasit o atmosfera de lucru foarte placuta, o echipa cu multa experienta, un sediu superb si o gradina plina de verdeata. Cu alte cuvinte, multe motive care mi-au facut alegerea o formalitate" a spus Miriam Ivanescu.
Monica Radulescu, Online Strategy Director pe Kraft (Jacobs, Danone, Nissan). Are o experienta de peste 6 ani in agentii precum Leo Burnett, iLeo, McCann Erickson. Background-ul ei este de strategie, insa in ultimii ani a inceput sa se specializeze pe partea de digital. De-a lungul timpului a lucrat pentru clienti cum ar fi: Procter and Gamble, Medas, Bucovina, Chio. S-a alaturat din nou echipei CohnandJansen dupa o absenta de cativa ani. "Motivul revenirii este ca imi plac foarte mult oamenii de aici, atat profesional, cat si uman. E o echipa tanara, dar pusa pe fapte mari in cadrul careia simt deja ca ma integrez foarte bine" a spus Monica Radulescu.
Arina Stoenica este Senior Accunt Manager si lucreaza pe conturile BCR si Valvis Holding. Licentiata in marketing si masteranta in Management Marketing la Academia de Studii Economice din Bucuresti, Arina a intrat in publicitate in mai 2008 la CohnandJansen, unde a implinit deja 5 ani de activitate. De-a lungul timpului a lucrat pe conturi precum Garanti Bank, Mega Image, Kraft, Alka.
"N-am fost niciodata un wannabe si nici planuri de viitor nu mi-am facut. Cu toate astea, cred ca sunt printre acei putini oameni care au avut noroc sa ajunga din prima intr-un loc in care sa se simta bine si sa si ramana acolo. De obicei in industria asta, prinsul de radacini nu se poarta. Vad de multe ori oameni noi care vor sa se angajeze in publicitate si isi imagineaza ca totul e numai Effie, Cannes, Portoroz. Cred ca am facut de toate: de la umflat baloane, lipit etichete, organizat party-uri de Craciun si team-buildinguri la dezvoltat si implementat promotii nationale sau campanii integrate. Sunt la Cohn de 5 ani, am prins momente bune, momente de tranzitie, lucrez in continuare cu multi dintre oamenii cu care am lucrat la inceput si cu multi altii care au venit in toata aceasta perioada" a povestit Arina Stoenica.
Oana McGinley este Account Executive pe contul BCR. A terminat ASE-ul, Marketing, si acum este la primul ei job in publicitate. Intre timp, a inceput sa mai interactionez si cu alte conturi, cum ar fi Kit Kat si Aqua Carpatica. "Alaturarea mea in echipa CohnandJansen JWT pot spune ca a fost un moment din acela in viata de tipul "In sfarsiiiiit!!!" Imi doream de mult sa lucrez in publicitate si faptul ca am avut sansa sa o fac in aceasta agentie a fost si mai bine. Sunt inca la inceput de drum si mai am multe de invatat, dar in fiecare zi se intampla ceva interesant si surprinzator care imi mentine entuziasmul acolo sus" a spus Oana McGinley.
Maria Sarivan este Project Manager pe conturile Nissan, Bayer, Alka. Are un background-ul in project management datorat in mare masura timpului petrecut in cadrul Blue Idea, compania care detine IQads, SMARK si Digital IQads si din care a facut parte inainte de a se alatura echipei CohnandJansen JWT. Principalele proiectele in care a fost implicata sunt conferintele de marcomm din seria SMARK KnowHow si coordonarea promovarii online a studiilor de cercetare de piata realizate in colaborare cu agentii de research. Totodata, alaturi de colegii din IQads, Maria s-a ocupat de organizarea unor evenimente precum festivalul de publicitate neconventionala ADfel sau de coordonarea programului de talent scouting IQads Kadett. Anterior, a facut parte din echipa roPot /The HUB Bucharest, timp in care a putut interactiona organizatii din zona antreprenoriatului social si a studiat Marketing in cadrul Universitatii din Bucuresti.
"Inainte sa ma alatur echipei CohnandJansen JWT, imi conturasem cumva o parere si imi formasem niste asteptari prin prisma proiectelor pe care oamenii de aici le semnau ・demonstrau o aplecare strategica si toate transmiteau vibe-ul ala care te ajuta sa iti imaginezi ce fel de oameni stau in spatele campaniei respective (si sa vrei sa lucrezi impreuna ei, in cazul meu). Acum, daca trag linie dupa primele luni petrecute aici, imi dau seama ca intuitia mea a functionat cel putin bine. Si un top 3 motive care justifica ce am scris mai sus: faptul ca in fiecare proiect se pastreaza un echilibru intre creativitate, flexibilitate si rigoare si poti simti cum motivatia iti este constant antrenata, oamenii care sunt grozavi (nu doar in timp ce lucram, ci si dupa birou, la bere/vin/ceai), diminetile in care bem cafeaua impreuna in gradina, felul in care m-au primit pe mine in echipa" a declarat Maria Sarivan.
Marius Simionescu este Project Manager pe contul Kraft (Jacobs, 3 in 1, Tassimo). Licentiat al facultatii de cibernetica, Marius are o experienta de peste 9 ani de zile in project management, web development, publicitate, digital marketing si social media, obtinuta in companii precum Vertical Solutions, Badcat Production, Sparkle Digital, Fishtank Digital Branding si Wunderman. "Experienta acumulata m-a invatat ca o oportunitate nu trebuie ratata niciodata. CohnandJansen JWT este o foarte buna oportunitate pentru mine, ma bucura faptul ca m-am alaturat lor si sper ca impreuna le putem arata clientilor o varianta mai creativa, mai planificata si mai ordonata a lumii digitale" a spus Marius Simionescu.