CohnandJansen JWT a lucrat campania de lansare si brandingul Mega Image Concept Store.
Strategia de comunicare vorbeste despre o experienta de shopping asa cum niciun consumator roman nu a mai vazut intr-un supermarket.
Noul Mega Image Concept Store este despre imaginatie si descoperiri culinare. Despre a testa concepte noi de shopping. Despre inovatie pusa in slujba simturilor. Este singurul loc in care poti testa combinatii proprii, nenumarate bucatarii, specialitati, produse bio sau naturiste.
“Din punct de vedere vizual, noul magazin Mega Image vine cu o stilistica unica, avangardista pentru retail-ul romanesc. Agentia a reusit sa creeze motive si texturi din ingredientele stilizate intr-o maniera grafica geometrica, usor abstracta. Fiecare zona de interes din concept store are o identitate proprie izvorata din culori si simboluri diferite dar care impreuna creaza un univers vizual puternic si viu”, a spus Raluca Iacob, Strategic Planner CohnadJansen JWT.
Sub mesajul “Pregateste-te de nemaivazut!”, campania se adreseaza unui core target format din femei cu varsta cuprinsa intre 18 si 59 de ani, cu educatie medie si venituri medii si mari. Campania scoate in evidenta atributele principale ale primului supermarket – concept store din Romania: varietate (produse unice, exclusive), experienta la cumparaturi dusa la un cu totul alt nivel (descoperi food solutions, gourmet, rafinament), calitate ( produse premium: vinoteca, specialitati si raritati).
Mega Image Concept Store-ul de la piata Gemeni devine astfel cel mai mare magazin al carui concept este complet diferit de restul concurentei: combina experienta de supermarket cu experienta pe care o regasesti intr-un mall – standuri speciale (La Strada/ Cinabon/ Artizanat/etc), restaurante (La Mama/ FruFru/ Sushi Bar/ libanez Al Melook/etc), magazine de mirodenii/ branzeturi internationale/ vinoteca/ produse naturiste/etc, totul sub un design unic in Romania.
Partea cea mai migaloasa a fost realizarea brandingul noului magazin, care a imbinat multe elemente geometrice, construite special pentru fiecare departament al noului magazin.
„Directia grafica pe care am propus-o la inceputul proiectului mi-a impus reguli de constructie a elementelor din care nu am vrut sa ies pana la ultimul panou. Am muncit mult sa le dau de cap avand in vedere ca trebuia sa construiesc o gama variata de elemente pornind de la forme geometrice simple (triunghi, cerc, hexagon). La sfarsit, aveam gata 180 de elemente care faceau parte din aceeasi familie, lucru pe care l-am urmarit de fapt de la inceput", a declarat Evelin Bundur, Art Director CohnandJansen JWT.
Evenimentul de lansare al Mega Image Concept Store-ului a fost organizat de agentia eventures.
“Asemenea tuturor proiectelor care poarta semnatura eventures, am vrut sa cream un concept de eveniment diferit, care sa transpuna intr-un mod inedit unicitatea hypermarketului si care sa marcheze aceasta premiera in Romania. Astfel, am implicat nume sonore din industria showbiz-ului romanesc si am transformat evenimentul intr-un reality show total. Ma bucur ca am impartasit aceeasi viziune creativa alaturi Mega Image si CohnandJansen si ca rezultatul a fost unul pozitiv. A fost un parteneriat de succes si un inceput de colaborare reusit si speram ca vom continua sa cream si alte proiecte speciale alaturi de partenerii nostri”, a declarat Amalia Nastase, managing partner eventures.
Intreaga echipa este formata din: CohnandJansen JWT: Alex Negoescu – Creative Director, Evelin Bundur – Art Director, Mona Petre – Art Director, Felicia Stoica – Copy, Sebastian Romano – copy, Raluca Iacob – Senior Strategic Planner, Arina Stoenica – Account Manager. Din partea eventures: Andrei Florea (Client Service), Andrei Savin (Event Producer), Adriana Chiper (PR Manager) si Marius Seinoiu (Project Manager).
Acesta a fost ultimul proiect al agentiei CohnandJansen JWT pentru Mega Image, ca rezultat al unui pitch desfasurat la finalul anului trecut.