Planul pentru Operatiuni Comerciale (P&L) asigura o mai mare consistenta a proiectelor, o colaborare mai buna si o mai mare responsabilitate a operatiunilor de retail
Cognos (Nasdaq: COGN; TSX: CSN), liderul mondial în business intelligence si administrarea performantelor corporative //mail.skysolutions.com/products/corporate_performance_management/index.html (CPM), a anuntat lansarea noului Plan de Performanta* proiectat pentru a ajuta lanturile de retail sa construiasca bugete "de sus în jos" si "de jos în sus", precum si rapoarte de performanta, pentru a obtine un profit mai bun si pentru a administra mai bine pierderile în cadrul operatiunilor de retail, la nivel de magazin, district, regiune sau divizie.
Dezvoltat de Cognos Innovation Center for Performance Management, Planul pentru Operatiuni Comerciale (P&L) ofera lanturilor de magazine o gama completa de date bine documentate, pre-definite, modele de procese si politici bazate pe cele mai bune practici testate în planificarea operatiilor de retail. Noul Plan de Performanta consta din capacitati integrate de planificare financiara specifice industriei de retail, inclusiv planificare bazata pe stimulente pentru proiectarea liniilor de venituri si de cheltuieli; planificare a cheltuielilor controlabile si a veniturilor pe profiluri; planificare localizata a initiativelor, cum ar fi programele promotionale în magazine si ofertele pe timp limitat; planificarea personalului care efectueaza sau nu efectueaza ore suplimentare, pe functii; modele si analize de tip "dar daca". Informatiile calculate sunt relationate cu fise de punctaj si cu rapoartele integrate, permitând o raportare flexibila si analiza indicatorilor cheie ai performantelor.
Pentru retaileri, Planul pentru Operatiuni Comerciale (P&L) asigura o abordare intuitiva, din punctul de vedere al celor mai bune practici, pentru a integra procesul de planificare la nivelul companiei, astfel încât toate departamentele sa colaboreze pentru realizarea unor obiective si standarde comune. Prin capitalizarea analizelor de tip "dar daca", toate planurile pot fi aduse la zi pentru a reflecta orice schimbari subite sau evolutii ale conditiilor pietei, cum ar fi presiunea concurentei, întreruperea procesului de munca, sau schimbarile economice. În plus, capacitatile integrate de analiza a fluxului de activitate rationalizeaza procesul de aprobare si monitorizare, facilitând colaborarea interoperationala si asigurând o mai mare responsabilitate si vizibilitate la toate nivelurile lantului de magazine.
Cognos este un lider recunoscut în domeniul solutiilor de business intelligence si de administrare a performantelor corporative pentru industria de retail. De fapt, 25% din primii 250 de retaileri din lume si peste 300 de lanturi de retail la nivel international sunt deja clienti Cogons. Printre clientii de tip retail se numara: Amazon.com, American Eagle Outfitters si 7-Eleven. Mai multe informatii despre solutiile Cogons pentru retail sunt disponibile la adresele //www.cognos.com/solutions/industry/retail/index.html si //www.skysolutions.com
Sistemul de planificare pentru operatiuni comerciale (P&L) este prima solutie dintr-o serie de Planuri proiectate de Cognos special pentru industria de retail, si este disponibil gratuit pentru clientii Cognos. Acesta ridica numarul total de Planuri de Performanta Cognos la 12, acoperind un spectru larg de domenii, cum ar fi proiectarea capitalului; cheltuielile discretionare din capital; monitorizarea si compensarea personalului; planificarea si controlul cheltuielilor; planificarea si prognoza vânzarilor; planificarea si prognoza financiara strategica; alocatii; analize de risc; compensarea vânzarilor; planificarea initiativelor si planificarea strategica pe termen lung. {mosloadposition user10}