Lanțul de cafenele „Coffee 2 Go” fondat de Vlad Timaru, Iuliana Timaru și Mircea Rădulescu, a deschis o nouă locație în București, în parteneriat cu LEROY MERLIN. Această locație este amplasată în cadrul clădirii de birouri, ca un beneficiu adus angajaților, fiind destinată exclusiv celor care lucrează în clădire.
Cafeneaua are un design diferit, întreg designul de interior și mobilierul fiind semnate de arhitecții LEROY MERLIN, integrând astfel coffee corner-ul la parterul clădirii, zonă care este destinată spațiului de co-working și sedințelor. Locația este concepută ca o zonă de recreere, dar și funcțională, pentru că pe lângă băuturile din meniul „Coffee 2 Go”, se regăsesc și diverse snack-uri, oferind posibilitatea de a lua o cafea sau o gustare din același spațiu, cu cel de lucru, evitând timpul petrecut cu deplasarea în alte locații.
„Este un trend potențial în această direcție, în a deschide locații în cadrul clădirilor de birouri de dimensiune mică, destinate exclusiv angajaților acestora. În perioada următoare ne orientăm către astfel de clădiri de birouri, iar calitatea, prețurile și diversitatea meniului oferit reprezintă avantaje pentru fiecare angajator. Acum, fiecare companie creează spații din ce în ce mai creative, care pot avea rol de retenție și atragerea oamenilor în companie, iar o cafenea la birou este dorința fiecăruia.”, a spus Vlad Timaru – cofondator „Coffee 2 Go”.”
„Acest parteneriat aduce bucurie prin faptul că reprezintă un mix inedit între atmosfera plăcută dintr-o cafenea și energia și forfota zilnică din birou. Tuturor ne place să lucrăm în spații neconvenționale când avem nevoie de un stimulent creativ sau când ne dorim să ne concentrăm profund asupra unei sarcini, fără să fim distrași de colegi, iar o cafenea chiar la parter este o invitație de nerefuzat la cateva momente doar pentru noi, în fiecare zi”, au spus reprezentanții LEROY MERLIN.
Până anul trecut, „Coffee 2 Go” a deschis 35 de locații, dintre care 80% în regim de franciză, iar cafeneaua în parteneriat cu LEROY MERLIN, este una dintre cele 20 de unități planificate a fi deschise în acest an. „Coffee 2 Go” are un design distinct al coffee shop-urilor, care apar sub forma unui pahar supradimensionat de cafea, denumit “kiosk”, poziționat în locații stradale, cât și locațiile “Inside” care au un design versatil.