Influenceri, agenții de PR și reprezentanți ai unor branduri, împreună, într-un dialog neconvențional despre conținutul de calitate din social media. Coexistence a avut loc aseară, la Sensio Living, iar principala abordare s-a referit la felul în care poate fi utilizat cât mai eficient potențialul creator al creatorilor de conținut, astfel încât toată lumea să aibă de câștigat: brandurile, instagrammerul și agenția de comunicare și PR.
Lansat în 2018 ca parte a seriei de interacțiuni creative semnate #creatorswillcreate, Coexistence este o premieră pentru industria comunicării din România și oferă un răspuns firesc la nevoia de a învăța din experiențele celorlalți creatori de conținut în raport cu agențiile de PR și în avantajul beneficiarului final, brandul.
Dacă prima ediție Coexistence a abordat modul în care instagrammerii reușesc să se facă remarcați în industria comunicării din România, Coexistence 2 a continuat în aceeași notă, anticipând și de această dată, necesitatea reală a unei conversații libere și nonconformiste despre modul în care structurile responsabile de imaginea unui brand pot coabita într-un mod creativ. Reprezentând o varietate de nișe, de la călătorie, modă și lifestyle, sport sau food, contul de Instagram și canalul de YouTube au devenit în scurt timp spații vitale de prezență și apartenență, raportat nu doar la sănătatea brandului, ci și la modul în care acesta ajunge, în final, să fie integrat de consumator în profilul vieții de zi cu zi.
Au participat în calitate de speakeri: Marina Constanda, Senior PR Manager Golin România; Oana Voicu, Director General Creative Ideas; Raluca Zamfir, Managing Partner RAN Events Communication; Silvia Teodorescu, General Manager Zaga Brand, Mih Lovin, Creative Partner Le Squad; Andreea Enache-@andreea.enachee, Ioana Vișănescu-@ioanavisanescu, Lavinia Ioana-@laviniaaioana, Matei Edu-@matei_edu, Lucian Popescu-@lucianpopescu
Dialogul a fost moderat de Iulia Ionescu, jurnalist și blogger, și de Adrian Dan, content creator pentru @adrian.dan.ro, Owner și Founder Instafestival, singurul festival unde poți plăti accesul cu propria creație.
Coexistence 2 a fost găzduit de noul spațiu Sensio Living, un spațiu ce reunește și o cafenea-concept store și birourile Sensio. Atmosfera a fost completată de vinurile Mysterium.