“Cu toţii avem nevoie de apă curată. Chiar şi peştii!”
Un peştişor albastru din specia Betta Splendens este noul ambasador de imagine al combinei frigorifice Brita de la Electrolux.
Prezentă pe piaţa românească încă de acum 3 ani, combina frigorifică Brita cu filtru incorporat de la Electrolux se remarcă prin abordările neconvenţionale adoptate în campaniile de comunicare.
„Dincolo de a trimite cataloage şi fact sheet-uri despre calităţile produselor noastre, cred că cea mai bună abordare rămâne cea experienţială. PR-ul nu mai este de mult o acţiune de comunicare unidirecţională; punem preţ pe interactivitate şi pe empatie. Cred că doar astfel poţi intra cu adevărat în conştiinţa publicului.” declara Carmen Georgescu, Marketing & Communication Manager Electrolux România.
Astfel, dacă anul trecut reprezentanţii media au fost invitaţi să testeze şi să creeze reţete de cocktailuri de vară pe bază de apă pură de la combina Brita, anul acesta, campania are în prim plan un… peştisor albastru.
Săptămâna trecută, 20 de redacţii din Bucureşti au fost vizitate de membrii echipei Lowe PR în cadrul unui proiect albastru, fiecare jurnalist primind în tutelă un peştişor Brita:
“Dincolo de surpriză, această campanie îşi propune şi o responsabilizare „subliminală”. Ştim cu toţii că avem nevoie de apă curată şi pură la fel ca orice altă formă de viaţă. La fel cum ştim însă, şi uităm… Ne-am gândit cum putem să le aducem aminte colegilor noştri din presă zi de zi acest lucru şi am găsit soluţia: peştişorul Brita o va face în locul nostru! Cerându-le apă curată.” spune Diana Grigorescu, PR Manager Lowe PR.
Echipa Lowe PR implicată în proiect este formată din: Diana Grigorescu – PR Manager, Raluca Munteanu– PR Executive şi este coordonată de Monica Botez – PR Director.
{mosloadposition user10}