Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cocor Media Channel, vanzari de 1,4 milioane euro in 2011

Cocor Media Channel, cea mai mare fatada media din Europa continentala, a raportat in 2011 o cifra de afaceri de 1,4 milioane euro in urma vanzarii de spatiu publicitar outdoor.

Inca de la lansarea din decembrie 2008, mediafatada Cocor a atras atat atentia trecatorilor – prin varietatea continutului, anunturi ale Primariei Bucuresti, programe de teatru, proiecte caritabile sau informatii despre marcile prezente in Cocor, cat si a advertiser-ilor – prin marimea impresionanta a ecranelor, asezate in mod strategic pentru a asigura un impact deosebit asupra oricarei persoane care trece prin zona.

COCOR Media Channel este singurul suport outdoor din tara dotat cu traffic counter. In urma datelor oferite de Brigada Rutiera a Politiei Capitalei, fatada media a magazinului COCOR a inregistrat in 2011 un trafic mediu de aproape 3 milioane masini/luna pe 6 din cele 8 benzi de circulatie ale bulevardului I.C.Bratianu.

”Rezultatele obtinute in 2011 arata interesul crescut al clientilor pentru outdoor-ul digital spectacular. In plus, pozitionarea Cocor Media Channel la kilometrul zero al capitalei si faptul ca este singurul vehicul outdoor dotat cu traffic counter asigura brand-urilor atat maximul de vizibilitate cat si datele necesare pentru evaluarea campaniilor”, a declarat Carmen Andrei, director Cocor Media Channel.

Pe langa datele oficiale de trafic, COCOR SA a realizat studii proprii care arata ca timpul de stationare prin fata ecranelor este intre 45 secunde si 4 minute, in functie de trafic. In acelasi timp, expunerea participantilor din trafic la mesajele afisate pe fatada media este intre 2 – 7 ori/ saptamana, impactul fiind datorat in principal suprafetei mari si a tipului de suport inovativ. Pe langa spoturile clasice difuzate si contentul necomercial, mediafatada ofera si transmisii live, proiecte digitale integrate mobil-online-outdoor.

Avand la dispozitie 3.300 mp de iluminatii si 565 mp de ecrane LED, Cocor Media Channel a continuat si in 2011 sa ofere partenerilor sai o gama foarte variata de mijloace de prezentare a produselor, de la spoturi standard la transmisii live si proiecte integrate pe mai multe platforme media.

Astfel, anul trecut, Cocor Media Channel a transmis in direct meciul de box dintre sportivul momentului in Romania, Lucian Bute, si Jean Paul Mendy, eveniment preluat de marile statii TV ca stire, precum si finala turneelor BCR Open si BRD Nastase Tiriac Trophy. De asemenea, Cocor Media Channel a difuzat si decernarile de stele de pe “Aleea Celebritatilor” din Piata Timpului, proiect initiat in ianuarie 2011 de catre Cocor, Teatrul Metropolis si Primaria Municipiului Bucuresti. Astfel, Piata Timpului s-a inscris in seria locurilor perfecte pentru a viziona un eveniment sportiv in afara casei, in spatiul liber de outdoor.

In luna septembrie, cei care au trecut pe langa centrul comercial Cocor, au putut vedea ‘’Poezie pe ecrane”, eveniment din cadrul proiectului ‘’1000 Poets for Change” sustinut de Cocor Media Channel, impreuna cu initiatorii proiectului.

Bucuresti, 01.02.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.