Dupa ce a adus pentru prima data in istorie trofeul autentic al Cupei Mondiale FIFA in Romania, Coca-Cola le ofera fanilor Cupei Mondiale, sansa unica de a castiga 1 bilet la finala Cupei Mondiale FIFA si posibilitatea de a trai in direct emotia si spectacolul grandios oferit de acest turneu fotbalistic.
In perioada 17 mai – 11 iulie 2010, Coca-Cola invita fanii fotbalului sa participe la promotia dedicata Cupei Mondiale FIFA, avand ca premiu extraordinar excursii pentru 2 persoane la finala Cupei Mondiale FIFA 2010, care va avea loc la 11 iulie 2010 pe stadionul din Johannesburg, Africa de Sud.
Pe durata promotiei, sub capacul fiecarei sticle de plastic de Coca-Cola, Coca-Cola Zero si Coca-Cola light se gasesc coduri unice alfa numerice formate din 8 caractere (de ex.: 1234XWY5). Aceste coduri pot fi trimise prin SMS la numarul 1789 sau introduse pe site-ul www.coca-cola.ro, pentru a participa la tragerile la sorti cu premii extraordinare: 5 excursii pentru 2 persoane la Finala Cupei Mondiale FIFA 2010, 56 LCD-uri Sony Bravia si 40.320 mingi Adidas.
In perioada 17 mai – 20 Iunie 2010, se poate castiga saptamanal, prin tragere la sorti, o excursie pentru 2 persoane la finala Cupei Mondiale FIFA 2010 din 11 iulie la Johnannesburg). De asemenea, pe toata durata promotiei, prin trageri la sorti zilnice se poate castiga un LCD Sony. Nu in ultimul rand, in fiecare minut din intervalul orar 10-22, participantii la tragerile la sorti pot castiga cate o mingie Adidas.
“Coca-Cola alaturi de toti fanii fotbalului, asteapta cu nerabdare Cupa Mondiala FIFA 2010 care va avea loc pentru prima data in istorie pe continentul african. Fanii fotbalului care si-au imaginat de nenumarate ori emotia jucatorilor dinaintea meciurilor pentru castigarea celui mai ravnit trofeu si pasiunea suporterilor prezenti, strigatele de bucurie si dansurile de sarbatorire, cei care si-au dorit cu ardoare sa se bucure alaturi de echipa castigatoare, pot merge alaturi de Coca-Cola la marea finala.”, a spus Natalia Stroe, Group Brand Manager Black Sea Region Coca-Cola.
Continuand ideea creativa, de bucurie molipsitoare, a Turneului Trofeului Cupei Mondiale FIFA campania de comunicare a promotiei cuprinde un spot publicitar cu Roger Milla – legendarul fotbalist din Camerun, faimos pentru dansul victoriei de la Cupa Mondială FIFA organizata in Italia in 1990. Milioane de oameni din intreaga lume isi amintesc ca Milla este primul care a introdus dansul ca mod de sarbatorire a marcarii unui gol. Campania de comunicare mai cuprinde: spot radio, print, pagina dedicata pe site-ul www.coca-cola.ro, campanie de bannere online, OOH, etichete, POP si activari dedicate in diverse magazine.
{mosloadposition user10}