“Sete de viaţă pe Valea Prahovei”
Coca Cola împreună cu Tempo Action dezvoltă în perioada 14 decembrie 2008 – 14 februarie 2009 campania de comunicare below the line “Sete de viaţă pe Valea Prahovei” dedicată iubitorilor muntelui şi ai sporturilor de iarnă.
În ultimii 5 ani Coca Cola a fost constant prezentă pe pârtia Bradul din Poiana Braşov. În această iarnă, sub sloganul Coca-Cola deSKIde distractia, turiştii au parte în fiecare sfârşit de săptămână de concerte, concursuri de schi şi snowboard, dar şi de multiple jocuri tematice soldate cu peste 2009 premii: telefoane mobile, rame foto digitale, cd holdere, huse schiuri, huse clăpari, ochelari soare, reni de pluş, căciuli şi fulare, gentuţe Coca-Cola, portofele şi boresete. De asemenea, sezonul de iarnă 2008 – 2009 marchează exitnderea acţiunilor de acest tip şi pentru publicul din Predeal sub platforma de comunicare – “Coca –Cola – Nopţi Albe de Iarnă” .
{mosloadposition user10}