În perioada 26 iulie-24 august 2008, Coca-Cola desfăşoară în staţiunea Mamaia, în zona hotelului Perla, campania promoţională „Coca-Cola răcoreşte litoralul!”. Elementul inedit al campaniei îl constituie „camionul de răcoare Coca-Cola”, decorat la interior sub forma unei adevărate oaze de răcoare.
Campania promoţională dezvoltată de Coca-Cola, alături de QB Promotion, oferă celor care consuma produse Coca-Cola, şansa de a câştiga până la data de 24 august, o experienţă de neuitat în „camionul de răcoare”, genţi frigorifice sau prosoape de plajă Coca-Cola.
Conceptul creativ a urmărit ideea de răcoare absolută şi de relaxare, chiar şi atunci când temperaturile cresc şi căldura devine insuportabilă. Prin această campanie, Coca-Cola doreşte să-i surprindă pe consumatori, oferindu-le clipe inedite şi pline de răcoare, aducându-le o „bucăţică” din Polul Nord chiar pe plajă. “Bulgări de apă”, masaje reconfortante, jocuri Wii şi multă răcoare – acestea sunt doar câteva din surprizele pregătite de organizatori pentru toţi cei prezenţi în staţiunea Mamaia.
Echipa care a lucrat la acest proiect este formată din: Alina Ionescu – Account Director QB Promotion, Andrei Baroiu – Project Manager QB Promotion, Simona Panait – CSD Manager Coca-Cola HBC Romania şi Liviu Galeş – Promotions Coordinator Coca-Cola HBC Romania.
{mosloadposition user10}