Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Coca-Cola si QB Promotion racoresc litoralul romanesc!

În perioada 26 iulie-24 august 2008, Coca-Cola desfăşoară în staţiunea Mamaia, în zona hotelului Perla, campania promoţională „Coca-Cola răcoreşte litoralul!”.  Elementul inedit al campaniei îl constituie „camionul de răcoare Coca-Cola”, decorat la interior sub forma unei adevărate oaze de răcoare.  
 
Campania promoţională dezvoltată de Coca-Cola, alături de QB Promotion, oferă celor care consuma produse Coca-Cola,  şansa de a câştiga până la data de 24 august, o experienţă de neuitat în „camionul de răcoare”, genţi frigorifice sau prosoape de plajă Coca-Cola.
 
Conceptul creativ a urmărit ideea de răcoare absolută şi de relaxare, chiar şi atunci când temperaturile cresc şi căldura devine insuportabilă.  Prin această campanie, Coca-Cola doreşte să-i surprindă pe consumatori, oferindu-le clipe inedite şi pline de răcoare, aducându-le o „bucăţică” din Polul Nord chiar pe plajă. “Bulgări de apă”, masaje reconfortante, jocuri Wii şi multă răcoare – acestea sunt doar câteva din surprizele pregătite de organizatori pentru toţi cei prezenţi în staţiunea Mamaia.

Echipa care a lucrat la acest proiect este formată din: Alina Ionescu – Account Director QB Promotion, Andrei Baroiu – Project Manager QB Promotion, Simona Panait – CSD Manager Coca-Cola HBC Romania şi Liviu Galeş – Promotions Coordinator Coca-Cola HBC Romania.

Bucuresti, 12.08.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.