Mai sunt 125 zile pana pe 8 mai 2011, cand Coca-Cola aniverseaza 125 de ani de fericire!
Mai sunt 125 de zile pana pe 8 Mai 2011, cand Coca-Cola aniverseaza 125 ani de existenta. In tot acest timp vom deschide impreuna 125 de momente de fericire ce au fost inspirate de-a lungul timpului de Coca-Cola. Vom parcurge o calatorie in timp, plina de distractie, initiative speciale si inspiratie pentru viitor.
Compania Coca-Cola sarbatoreste in anul 2011, cea de-a 125-a aniversare a brandului Coca-Cola. Cu aceasta ocazie extraordinara, Coca-Cola lanseaza o gama larga de evenimente speciale care vor dezvalui istoria brandului, invitandu-si consumatorii si angajatii deopotriva sa deschida si sa savureze 125 de ani de fericire.
Aniversarea brandului Coca-Cola va fi o calatorie memorabila de-a lungul a 125 de ani de momente de fericire, pana in anul 1886, in ziua de 8 Mai, zi in care creatia domnului Pemberton a prins viata. Aceasta calatorie are ca scop principal celebrarea mostenirii unice a brandului Coca-Cola, implicand direct fanii din intreaga lume.
O prima initiativa de acest gen a inceput la nivel global pe 3 ianuarie, si consta in startul numaratorii inverse a celor 125 de zile pana la aniversarea brandului Coca-Cola, din data de 8 mai 2011. Timp de 125 de zile vom parcurge impreuna 125 de ani de momente de fericire inspirate de Coca-Cola, sarbatorind zilnic evenimente remarcabile din istoria acestui brand.
„Anul aniversarii a 125 ani de existenta va fi plin de evenimente speciale. Aceste evenimente sunt concepute mai ales pentru a multumi consumatorilor si angajatilor din intreaga lume pentru contributia esentiala la istoria si succesul acestui brand, sperand totodata ca impreuna vom continua sa construim un viitor mai bun pentru generatiile urmatoare.”, spune Miruna Raclaru, Director de Comunicare Coca-Cola Romania.
Nasterea brandului Coca-Cola, ce a avut loc pe 8 mai 1886, a marcat o zi importanta in istoria moderna: a fost ziua in care dl. John Stith Pemberton, un farmacist din Atlanta, SUA, a amestecat pentru prima data siropul Coca-Cola cu apa carbonatata si a vandut bautura astfel obtinuta pentru suma de cinci centi. Din ziua in care primul pahar de Coca-Cola a fost servit la Farmacia Jacob’s din Atlanta, bauturile racoritoare nu au mai fost la fel. Astazi, Coca-Cola este cea mai populara si cea mai bine vanduta bautura non-alcoolica din istorie, o bautura racoritoare care nu a continut niciodata conservanti sau arome artificiale.
De la acea data pana in prezent, istoria Coca-Cola a fost una exceptionala, definita de un leitmotiv continuu si distinctiv: expresia fericirii. Astfel, in anul celei de-a 125-a aniversari, Coca-Cola invita pe toata lumea sa participe la sarbatorirea a mii de momente de fericire.
Anul 2011 va fi dedicat in totalitate sarbatoririi a 125 de ani de existenta Coca-Cola, perioada in care acest brand a reusit sa aduca oamenii mai aproape unii de ceilalti, a inspirat momente de optimism si bucurie si a creat legaturi care transcend varsta si distanta. Asa cum este reflectat si in promovarea acestui brand, Coca-Cola ofera momente simple de placere pe durata intregii zile, iar gustul sau minunat continua sa aduca zambete oamenilor din intreaga lume, in fiecare zi.
„Dupa 125 ani in care am racorit intreaga lume, Coca-Cola este mandra sa sarbatoreasca acum aniversarea a 125 de ani, impartasind impreuna cu consumatorii dragostea lor pentru acest brand. Dorim sa fim o adevarata sursa de fericire pentru lumea in care traim si, de aceea, celebrarea celei de-a 125-a aniversari va avea in prim plan readucerea la viata a acestei stari de fericire si optimism. Totodata, este un bun prilej sa ne amintim de rolul important pe care il avem fiecare dintre noi in lumea in care traim, pentru a ne asigura inca 125 de ani de istorie si mult mai multi de fericire!”, spune Miruna Raclaru, Director de Comunicare Coca-Cola Romania.