Gama de băuturi din sucuri de fructe Cappy din portofoliul Companiei Coca-Cola se relansează începând din luna februarie a acestui an. Schimbarea este reflectată atât la nivel de ambalaj, cât și la nivelul aromelor. Cappy va trece de la ambalajul de carton la sticlă PET de 1 litru. Cappy va fi disponibil într-o gamă extinsă de arome – portocale, mere, piersici, roșii și pere.
Gama de băuturi din sucuri de fructe Cappy se adresează consumatorilor care apreciază plăcerea și generozitatea fructelor, preocupați de un stil de viață activ și echilibrat, care pun preț pe calitate și inovație.
Noul ambalaj PET transparent, de care se bucură întreaga gamă de băuturi din sucuri de fructe Cappy, are un design atrăgător și o formă convenabilă, ușor de folosit de către consumatori. Noua sticlă oferă consumatorilor posibilitatea de a vedea conţinutul sticlei şi de a verifica cu uşurinţă calitatea produsului pe care îl consumă.
Eticheta a suferit şi ea modificări, are dimensiuni mai mari, pentru o mai bună vizibilitate a informațiilor relevante pentru consumatori.
„Inovaţia a fost întotdeauna cheia succesului pentru Cappy. Am căutat mereu noi metode de a îmbunătăţi portofoliul de produse Cappy, în ceea ce privește caracteristicile produsului, adaptarea ambalajului la cerinţele unei pieţe în continuă mişcare și dezvoltarea de arome noi și savuroase care satisfac chiar şi cei mai pretenţioşi consumatori. Ce nu s-a schimbat este calitatea produselor noastre şi preocuparea constantă de a veni în întâmpinarea cerințelor consumatorilor și clienților noștri. Noua gamă Cappy completează portofoliul companiei Coca-Cola şi îi consolidează poziţia pe piaţa de băuturi din sucuri de fructe”, a declarat Andreea Drăgan, Marketing Activation Manager Juices România & Moldova, Coca-Cola România.
Noua gamă va fi disponibilă la nivel național, în marile lanțuri de magazine, dar și în locațiile din comerțul tradițional. Lansarea noului sortiment de băuturi din sucuri de fructe Cappy este susținută, începând cu mijlocul lunii februarie, de o campanie naţională de comunicare, cu activări in-store, pe digital, social media şi PR.