Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST,
în cadrul Festivalului de publicitate Golden Drum 2013
Pentru că ideile inovatoare sunt cheia poveştilor de succes ale brandurilor, Coca-Cola România este din nou premiată la una dintre cele mai importante competiții de publicitate, Golden Drum 2013. Astfel, Coca-Cola câștigă Silver Drum pentru Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST, la categoria Digital Campaigns.
„Când știi că ai în spate o istorie de 127 de ani, provocarea de a contura o experiență de brand nouă, care să fie cât mai bine ancorată în stilul de viață al consumatorilor, este cu atât mai mare. Atunci când ești ambițios, când inovezi continuu și dezvolți inițiative de comunicare curajoase, reușești să pui bazele unor campanii unice, apreciate la nivel internațional. Această reușită atestă, încă o dată, potenţialul creativ extraordinar pe care îl are brandul Coca-Cola. Felicitări și mulțumiri echipelor implicate!”, declară Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – Coca-Cola România & Moldova.
“Acest Duet Banner pe telefon, facut în premieră absolută, reprezintă acum un nou trend în publicitatea online – implicarea directă a consumatorilor, care începe în online şi apoi se mută în lumea reală. Suntem foarte mândri de aceasta campanie care integreaza atât tehnologii inovatoare, cât şi mecanisme cu totul noi pentru a-i conecta pe consumatori” declară Nir Refuah, GM MRM Romania and Chief Innovation Officer at McCann CEE.
Despre campania Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST
Prin intermediul unui banner interactiv, consumatorii Coca-Cola au fost invitaţi să dea curs provocării inedite de a cânta, prin telefon, cunoscuta piesă „Praf de Stele”, alături de Adi Despot, solistul trupei româneşti Viţa de Vie.
Până la finalul campaniei, peste 1.000 de fani ai trupei au fredonat în întregime melodia, vocile lor acompaniind concertul Vița de Vie de la B’ESTFEST 2013. Mai mult, o parte din vocile înregistrate au fost promovate în videoclipul ”Praf de Stele”.
Iată duetul
Campania Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST a fost parte din campania de IMC Împarte o Coca-Cola, derulată pe perioada verii când, pentru prima dată în istoria brandului, logo-ul emblematic aflat pe dozele şi sticlele Coca-Cola a fost înlocuit cu cele mai populare 150 de nume româneşti. Campania a beneficiat de spoturi TV, suport Digital și PR, promovare în cinematografe, afisaje stradale și afisaje pe autobuzele din București și Constanţa. Totodată, campania a cuprins și activări speciale: consumatorii i-au putut surprinde pe cei dragi afişându-le numele pe ecranele magazinului Cocor și, mai mult, în luna iunie, Coca-Cola a organizat o petrecere surpriză pentru unul dintre cei mai înfocaţi și activi fani de pe pagina de Facebook a brandului.
Echipa Coca-Cola România: Nicoleta Eftimiu – Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – Coca-Cola România & Moldova; Anca Năstase – Marketing Activation Manager, SSDs România și Moldova; Miruna Smeureanu – Director de Comunicare – Coca-Cola România & Moldova, Giulia Burlui – Media Manager – Coca-Cola România & Moldova; Daria Gonta – Brand Activation Manager SSDs Romania & Moldova
Echipa McCann:
Creatie – Adrian Botan, Creative Partner; Catalin Dobre – Executive Creative Director;
Ioana Filip – Group Creative Director; Lia Bira – Junior Art Director.
Client Service: Laura Aldea – Senior Account Manager; Amalia Jakab – Account Executive.
MRM: Nir Refuah – GM & Chief Creative Officer; Florin Ciobanu – Art Director; Vlad Macarie – Art Director; Maria Nazdravan – Copywriter; Oana Gheorghe – Copywriter; Ionela Buta – Client Service Director; Matei Goncea- Account Manager.
UM McCann: Victor Croitoru – Planning Director; Sandina Vlad – Group Account Director;
Corina Mocanu – Media Manager; Luminita Visu – Digital Planner.
McCann PR: Imola Zoltan – Managing Partner; Lavinia Chican – Account Director;
Ludmila Ţoneş – Account Manager; Ana Nila – Senior Account Executive.
{mosloadposition user9}