Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Coca-Cola lansează un nou design

Coca-Cola Zero Zahăr noua reteta

Prima schimbare a ambalajului, realizată la nivel global din 2016 până în prezent, dezvăluie un nou design pentru Coca-Cola, Coca-Cola Zero Zahăr, reunite sub o strategie “One Brand” actualizată

Coca-Cola Zero Zahăr lansează o nouă rețetă printr-o campanie globală

Coca-Cola Zero Zahăr noua reteta

Compania Coca-Cola anunță lansarea unui nou model de design pentru brandul Coca-Cola, ce reunește variantele Coca-Cola și Coca-Cola Zero Zahăr sub o versiune actualizată a strategiei ”One Brand”, care s-a lansat în întreaga lume în 2016.

Noul design este simplificat, eliminând elementele suplimentare precum discul roșu, pentru a sublinia, într-un mod unitar la nivel global, elementele emblematice ale brandului. Ca o metaforă vizuală pentru abordarea optimistă a brandului (upliftment), noul design plasează logo-ul Coca-Cola în partea de sus a etichetei.

Design-ul are la bază culoarea originală și universal recunoscută a brandului, roșu – semnalizând gustul autentic, delicios și răcoritor Coca-Cola. Atunci când roșu vine alături de inscripția în stil Spencerian, pe alb, este vorba despre Coca-Cola Gust Original. Combinația dintre roșu și scrisul negru definește varianta Coca-Cola Zero Zahăr, acest element fiind un nou mod de a diferenția varianta Zero Zahăr, alături de alte detalii, precum capacul negru al sticlei.

Obiectivul este acela de a oferi un mod simplu și intuitiv de identificare a variantelor

Coca-Cola, celebrând, în același timp, logo-ul Coca-Cola. Noul design actualizat va fi disponibil pentru prima dată pe ambalajul de Coca-Cola Zero Zahăr, care lansează, totodată, o rețetă nouă, cu un gust delicios și răcoritor, ce aduce această variantă mai aproape de Coca-Cola Gust Original.

O nouă campanie de marketing vine să susțină lansarea noii rețete Coca-Cola Zero Zahăr. Campania “Cea mai bună Coca-Cola Zero Zahăr de până acum?” invită publicul să dezbată și să încerce produsul, înainte de orice decizie.

Este o întrebare simplă, care exprimă mult: Este posibil ca noua Coca-Cola Zero Zahăr să fie, pentru unii dintre consumatori, cea mai bună Coca-Cola Zero Zahăr de până acum? Campania explorează această dezbatere prin spotul TV, conținut video digital și componenta out-of-home și invită consumatorii și creatorii de conținut, deopotrivă, să se alăture dezbaterii pe rețelele sociale. Campania a fost creată în parteneriat cu agenția Mercado McCann.

Coca-Cola Zero Zahăr reteta 2021

Noua rețetă, noul design și campania de marketing, dedicate Coca-Cola Zero Zahăr, au fost deja lansate în Europa și America Latină. Actualizarea design-ului de marcă se va desfășura pe parcursul anului 2021 la nivel global, toate variantele urmând să facă tranziția completă către acest design în 2022.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.