Colaborarea include Noul Single al artistei – “LLYLM” inspirat de Coca-Cola® Movement
Coca-Cola a lansat cea mai îndrăzneață și inovatoare ediție limitată Coca-Cola® Creations de până acum, o surprinzătoare colaborare cu câștigătoarea premiilor Grammy și noua senzație a muzicii spaniole, Rosalía.
Coca-Cola® Movement este prima lansare Coca-Cola® Creations din 2023 și aduce la viață puterea transformatoare a muzicii. În colaborare cu Rosalía – un artist pionier care a depășit granițele muzicale și culturale – gustul unic al noii ediții reflectă personalitatea muzicală a artistei.
“Transformarea ca modalitate de exprimare a sinelui este puternică și cu un ecou răsunător în generația actuală, iar muzica este limbajul universal pentru ceea ce înseamnă evoluție.” a declarat Oana Vlad, Senior Director, Global Strategy Coca-Cola. “Colaborarea cu inspiraționala și neconvenționala artistă Rosalía pentru a da viață celei mai noi ediții Coca-Cola® Creations înseamnă explorarea de noi teritorii pentru Coca-Cola Creations. Sperăm ca fanii Rosalíei și Coca-Cola să îndrăgească noua ediție limitată!”
Noua ediție vine într-un ambalaj contrastant, menit să reflecte personalitatea Rosalíei prin culori vibrante, doodle-uri pe care Rosalía le-a desenat de mână în timp ce se lucra pentru prima dată la mostra Coca-Cola® Movement, suprinzând bine-cunoscutul logo Coca-Cola® în stil spencerian care se transformă într-o schiță pentru a surprinde un moment de metamorfoză.
În cadrul acestei inedite colaborări cu Coca-Cola® Creations, Rosalía va lansa și un nou single exclusiv, intitulat „LLYLM”, care a fost inspirat de Coca-Cola® Movement. Lansată la nivel global de Columbia Records, piesa este și o premieră pentru artist: conține mai multe limbi, inclusiv o secțiune completă în engleză. Noul single va fi soundtrack-ul videoclipului de lansare al produsului Coca-Cola Creations Movement, un videoclip plin de energie, cu Rosalía în rol principal, care combină fotografia cu secvențe de animație pentru a ilustra și celebra versiunile ei surprinzătoare.
„În calitate de fan Coca-Cola de mult timp, sunt încântată să co-creez o băutură care să reflecte călătoria mea prin muzică, modă și alte pasiuni, împreună cu o nouă melodie, LLYLM, pe care am scris-o pentru a însoți această lansare.”, a spus artista Rosalía. „Este o onoare să îi inspir pe alții să-și depășească limitele și să exploreze noi expresii ale lor.”
Fanii pot scana codul QR de pe doza Coca-Cola® Movement de colecție și astfel accesează Coca-Cola® Creations Hub, unde îi așteaptă experiențe digitale captivante. Pot descoperi și explora noi teritorii, cum ar fi conținutul din culise al single-ului Rosalíei sau chiar un test de personalitate, care în baza răspunsurilor, le genereaza propriul avatar 3D și trăsăturile lor în metaverse, dar și un playlist personalizat în funcție de starea de spirit.
Coca-Cola® Movement urmărește succesul lansărilor anterioare în ediție limitată sub platforma Coca-Cola® Creations, inclusiv Coca-Cola® Intergalactic, Coca-Cola® ediția limitată a artistului Marshmello și Coca -Cola® Dreamworld. Coca-Cola® Movement Zero Zahăr este disponibilă în Europa și în România, începând cu luna februarie.
În decursul anului 2023, Coca-Cola va dezvălui și alte creații Coca-Cola® în ediție limitată, care prezintă inovații unice și colaborări neașteptate.