Cine sunt managerii „de carton” si cum ii recunoastem? Sunt acei manageri care nu isi motiveaza echipele, care nu inteleg rolul de mentor pe care ar trebui sa-l aiba pentru oamenii din subordine si care nu isi asuma responsabilitatea pentru rezultatele obtinute sub supervizarea lor.
Coca-Cola HBC a lansat in aceasta primavara o campanie online prin care evidentiaza cele mai frecvente greseli pe care le fac managerii in relatia cu echipele lor si contribuie in mod activ la schimbarea acestor atitudini in randul acestora. Mecanismul campaniei a presupus o comunicare in doua etape: identificarea greselilor si ilustrarea lor in spirit comic, respectiv oferirea de solutii si sfaturi de catre angajatii Coca-Cola HBC cu privire la bunele practici ale unui manager.
Situatiile negative alese au fost exagerate intentionat, pentru a scoate in evidenta cat de nepotrivite sunt astfel de comportamente intr-o echipa. Iar stilul grafic simplu, in spiritul benzilor desenate, s-a potrivit excelent abordarii comice si relaxate a situatiilor negative. Toate ilustratiile au fost reunite intr-un articol postat pe site-ul de cariera al companiei – 15 semne ca nu esti un Super-Manager – si promovate intens pe pagina de Facebook Talente Nedescoperite.
In faza a doua, managerii Coca-Cola HBC au oferit sfaturi si recomandari care sa ii ajute pe manageri sa evite astfel de greseli in comunicarea cu echipa, sa gestioneze mai bine relatiile de lucru si sa se comporte ca adevarati Super Manageri. Sfaturile managerilor au fost de asemenea postate pe pagina de Facebook a companiei.
Initiativa Super-Manager face parte din campania de comunicare a programului de Management Trainee Coca-Cola HBC, campanie realizata de IMAGE PR.