pentru campania „Talents on board!”
Campania de comunicare „Talents on board!” derulată de Coca-Cola HBC România și agenția IMAGE PR a fost premiată cu Argint de Liga Profesioniştilor Americani în Comunicare în cadrul a două competiții internaționale: LACP Magellan Awards și LACP Spotlight Awards. De asemenea, campania a fost premiată și la nivel național în 2011 în cadrul Premiilor de Excelență HR Club pentru „Cel mai valoros proiect de Resurse Umane”, categoria Dezvoltare organizațională.
Campania „Talents on board!” dedicată comunicării brandului de angajator al Coca-Cola HBC România a obținut două premii de Argint în cadrul competițiilor Magellan Awards 2010, la categoria Corporate Communication (Comunicare Corporativă), și Spotlight Awards 2010, la categoria Advertisement/ Ad Series (Reclamă) pentru vizualul creat în cadrul campaniei.
Campania are ca scop consolidarea reputației Coca-Cola HBC România ca angajator și atragerea tinerelor talente în companie. „Talents on board!” se adresează tinerilor talentați, studenți și absolvenți, iar execuția sa a avut la bază un mix creativ de tactici offline și online.
„Campania de employer branding (brand de angajator) reprezintă pentru Coca-Cola HBC România o oportunitate extraordinară de a interacționa cu tineri talentați, entuziaști și pasionați de domeniul lor de studiu. În ultimii ani investiţia în tinerele talente a devenit parte integrantă a culturii noastre organizaţionale, iar distincțiile primite reprezintă o recunoaștere a tuturor acestor eforturi.”, declară Janina Rădulescu, Internal Communication Coordinator Coca-Cola HBC România.
„Employer branding-ul reprezintă o disciplină de comunicare aparte și este o mare oportunitate pentru noi să putem concepe și implementa campanii inovatoare pentru a susține reputația de angajator a companiei Coca-Cola HBC România”, spune Catrinel Burghelea, Account Manager IMAGE PR.
Magellan Awards premiază cele mai eficiente campanii de comunicare la nivel internațional. În cadrul ediției din 2010 au fost înscrise în competiție 375 de aplicaţii, iar campania „Talents on board!” s-a clasat pe locul 31 în top 50 aplicații înscrise. Juriul Magellan Awards a fost compus din specialişti în domeniul comunicării, a căror expertiză acoperă arii variate ale comunicării. Procesul de jurizare a avut în vedere criterii precum: creativitatea campaniei, claritatea mesajului, eficienţa campaniei, etc.
Spotlight Awards este o competiție internațională care premiază materiale de comunicare print, video și web. Vizualul campaniei „Talents on board!” premiat a fost dezvoltat pornind de la tema călătoriei și a fost apreciat datorită abordării originale. În 2010, competiția Spotlight Awards a atras peste 1.100 de aplicații din întreaga lume. Juriul Spotlight Awards a fost format din profesioniști în comunicare afiliați la LACP, cu expertiză în toate ramurile relațiilor publice.
Gala Premiilor de Excelență HR Club este cel mai mare eveniment de Resurse Umane din România, singurul care recunoaște excelența în ceea ce privește proiectele în Resurse Umane și managementul oamenilor. Juriul celei de-a III-a ediții a Galei Premiilor de Excelență HR Club a fost compus din reprezentanți ai Boardului HR Club, ai mediului de afaceri și ai societății civile.
Eforturile de comunicare în domeniul brandului de angajator ale Coca-Cola HBC și IMAGE PR au primit recunoaștere și anterior. Coca-Cola HBC România se află în fruntea clasamentului celor mai doriți angajatori din România în rândul tinerilor cu potențial, conform studiului “Cei mai doriți angajatori”, realizat de Catalyst în 2010. De asemenea, campania „Talents on board!” a fost desemnată „Cel mai bun proiect de Resurse Umane al Anului 2009” de către HR Club în 2010.
{mosloadposition user9}