Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Coca-Cola HBC Romania a castigat 3 premii Aur si un premiu Bronz la competitia Spotlight Awards 2009

Coca-Cola HBC Romania a obtinut trei premii Aur si un premiu Bronz in cadrul Spotlight Awards 2009, competitie de materiale de comunicare print, video si web organizata de Liga Profesionistilor Americani in Comunicare. Proiectele de comunicare interna ale companiei inscrise in competitie s-au numarat si printre castigatorii sectiunii Realizari Speciale, la categoriile Cel mai creativ, Cel mai bun debut si Cel mai motivant material de comunicare.

Materialele de comunicare interna ale Coca-Cola HBC declarate castigatoare sunt:
§ posterele campaniei Grija pentru mediu incepe din masina ta! – Aur la categoria Reclama si castigator al premiului Cel mai motivant, sectiunea Realizari Speciale;
§ brosura de bun venit in noul sediu al companiei – Aur la categoria Brosura si premiul Cel mai bun debut, sectiunea Realizari Speciale;
§ revista interna a companiei Coca-Cola HBC, Zoomzet – Aur la categoria Revista/ Newsletter si premiul Cel mai creativ material de comunicare la sectiunea Realizari Speciale;
§ publicatia interna Ziar de High-Bay – Bronz la categoria Revista/ Newsletter

„Suntem extrem de onorati de premiile obtinute in cadrul Spotlight Awards, ca recunoastere la nivel international a eforturilor noastre de comunicare interna. Premiile castigate sunt cu atat mai valoroase cu cat in competitie au fost inscrise peste 1.000 de aplicatii ale unor companii de prestigiu din intreaga lume”, a declarat Janina Trotea, Internal Communication Coordinator, Coca-Cola HBC Romania.

“Editia 2009 a competitiei Spotlight Awards a atras un numar fara precedent de inscrieri, care au acoperit o arie larga de industrii si dimensiuni organizationale”, a declarat Christine Kennedy, Directorul Competitiilor organizate de Liga Profesionistilor Americani in Comunicare. “Castigatorii din acest an au demonstrat ca pot aborda comunicarea intr-un mod creativ, pasionant si vibrant, care a contribuit, in ultima instanta, la intelegerea si aprecierea relevantei mesajelor de catre publicurile tinta.”

Brosura de bun venit in noul sediu si revista Zoomzet au fost realizate impreuna cu studioul de graphic design Play, iar materialele pentru campania Grija pentru media incepe din masina ta! si Ziarul de High-Bay impreuna cu agentia de relatii publice IMAGE.

Despre Spotlight Awards

Spotlight Awards este o competitie internationala care premiaza materiale de comunicare print, video si web. Competitia este organizata de Liga Profesionistilor Americani in Comunicare. Anul acesta, competitia a atras peste 1.000 de aplicatii din intreaga lume. Categoriile de concurs au fost stabilite tinand cont de dimensiunile companiilor competitoare, rata anuala de profit a acestora si alti factori. Punctajul acordat fiecarui material a fost intocmit conform unui sistem de jurizare brevetat, dezvoltat de Liga, iar punctajul final, bazat pe o scara de 100 de puncte, a fost alcatuit prin insumarea rezultatelor tuturor criteriilor de jurizare. Juriul Spotlight Awards este format din profesionisti in comunicare afiliati la LACP, cu expertiza in toate ramurile relatiilor publice.

Despre materialele si campaniile premiate

Campania de comunicare interna Grija pentru mediu incepe din masina ta! targeteaza cei 650 de angajati ai companiei din Departamentul Comercial si isi propune sa educe angajatii in directia condusului ecologic si sigur. Eficienta campaniei a fost probata prin rezultatele obtinute: cresterea numarului de angajati care folosesc centura de siguranta la drum, adoptarea unei pozitii corecte in timpul condusului, practicand un stil mai putin agresiv.

Brosura interna realizata cu ocazia schimbarii sediului companiei din Bucuresti a fost gandita ca instrument de comunicare interna care sa minimizeze impactul mutarii asupra angajatilor si sa faciliteze adaptarea angajatilor intr-un nou spatiu de birouri.

Zoomzet, revista interna a Coca-Cola HBC Romania, reprezinta nu numai un instrument de comunicare, dar si o modalitate de dezvoltare a culturii organizationale, care reflecta performantele angajatilor, fiind o platforma de comunicare atat in interiorul companiei, cat si in relatia cu constituentii  externi.

Un alt material premiat este Ziarul intern al High-Bay, depozitul complet automatizat inaugurat la inceputul lunii octombrie la fabrica Coca-Cola HBC Romania din Ploiesti. Ziarul a constituit un element vital in procesul de management al schimbarii initiat odata cu debutul proiectului High-Bay.

Despre Coca-Cola HBC Romania

Coca-Cola HBC Romania, tara membra a Grupului Coca-Cola Hellenic, imbuteliaza o gama larga de produse din portofoliul Coca-Cola, de la bauturi racoritoare carbonatate, necarbonatate, nectaruri, pana la ceaiuri, apa minerala, bauturi energizante si cafea. Compania Coca-Cola HBC Romania asigura pentru produsele Coca-Cola si distributia, vanzarea, marketingul operational, fiind lider pe piata bauturilor non-alcoolice.

Bucuresti, 09.11.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.