Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Coca-Cola HBC AG, desemnată cea mai sustenabilă companie de băuturi din Europa

Coca-Cola HBC AG cea mai sustenabilă companie de băuturi din Europa

Coca-Cola HBC AG este, din nou, desemnată cea mai sustenabilă companie de băuturi din Europa și, pentru al 11-lea an consecutiv, se clasează în top 3 jucători din industria băuturilor la nivel global.
Rezultatul a fost prezentat în raportul anual global al S&P, care confirmă Indexul de Sustenabilitate Dow Jones pentru 2021 (DJSI), unul dintre cei mai importanți parametri de referință la nivel mondial în materie de sustenabilitate. Coca-Cola HBC AG a primit, de asemenea, distincția Silver Award din partea S&P Global.

”Aceasta este o recunoaștere extraordinară a muncii pe care colegii noștri o depun zi de zi pentru a construi o companie și un viitor mai sustenabile. Este o călătorie care a început cu mulți ani în urmă și pe care o considerăm fundamentală pentru dezvoltarea noastră viitoare. Angajamentul pe care ni l-am asumat în octombrie anul trecut este să reducem emisiile până la net zero pe întreg lanțul de valoare până în 2040, iar realitățile dure discutate la COP26 ne reamintesc amploarea provocărilor cu care ne confruntăm și faptul că avem, în continuare, cu toții, multe de făcut. Ne angajăm să ne respectăm angajamentele”. – Zoran Bogdanovic, CEO, Coca-Cola HBC.

Coca-Cola HBC AG cea mai sustenabilă companie de băuturi din Europa

Indexul de Sustenabilitate Dow Jones este un indicator important și relevant pentru companie. Alături de alte clasamente și studii independente precum MSCI ESG, CDP, FTSE4Good și FTSE Russell ESG, această recunoaștere ne confirmă că angajamentele și acțiunile noastre merg în direcția potrivită. Pe plan local, Coca-Cola HBC România a fost desemnată cea mai sustenabilă companie, pentru al șaselea an consecutiv (2016 – 2021), conform Romania CST Index, studiu realizat de agenția de consultanță independentă The Azores.

Note Coca-Cola HBC:

Aspecte esențiale privind angajamentul de sustenabilitate al Coca-Cola HBC AG1

  • Am redus cu 1,8 milioane de tone emisiile de CO2 pe întreg lanțul valoric și cu 6,5 miliarde de litri consumul de apă în operațiuni, în ultimul deceniu;
  • Achiziționăm peste 98% dintre bunuri și materii prime de la furnizori locali (din piețele unde producem băuturile);
  • Fiecare loc de muncă din Sistemul Coca-Cola susține, în medie, alte 11,8 locuri de muncă;
  • 480.000 de tineri din 28 de țări au fost instruiți din 2017 odată cu lansarea programului comunitar emblemă al companiei, #YouthEmpowered, care țintește instruirea unui milion de tineri până în 2025;
  • Am publicat primul raport și regulament privind transparența taxării în august 2020;
  • 39% dintre rolurile de conducere sunt deținute de femei, cu obiectivul de a ajunge la 50% până în 2025;
  • Cinci branduri de apă minerală sunt ambalate în sticle realizate din 100% rPET în șase dintre piețe și, în Italia, facem tranziția către 100% rPET pentru toate băuturile carbogazoase comercializate în ambalaje mici;
  • Am înlocuit folia de plastic, greu de reciclat, folosită la ambalarea dozelor multipack, cu KeelClip™, o soluție minimalistă de ambalaj din carton, certificat FSC, 100% reciclabil și biodegradabil. Soluția a fost implementată în 10 piețe unde CCH are operațiuni, urmând ca, în 2022, să ajungă în toate țările UE.

Mai multe informații despre toate angajamentele și realizările companiei, aici.

NetZeroby40

În octombrie 2021, Coca-Cola HBC și-a luat angajementul de a reduce emisiile până la zero net pe întreg lanțul valoric, până în 2040. Compania a dezvoltat un plan concret de acțiune și va investi 250 de milioane de euro în inițiative de reducere a emisiilor până în 2025.

Până în 2030, pornind de la un obiectiv bazat pe știință, deja aprobat, compania va reduce emisiile generate de lanțul de valoare în Scopurile 1, 2 și 3, cu 25%, la care se adaugă o reducere suplimentară de 50% în următorul deceniu. Pentru a diminua 90% din emisiile provenite din acțiunile terților, CCH își va extinde parteneriatele curente cu furnizorii, iar în cazul în care emisiile nu pot fi reduse conform așteptărilor, compania va investi în alte măsuri de protejare a mediului.

Nota
1. Toate cifrele prezentate fac referire la 2020 dacă nu se se precizează un alt an de referință

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.