Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Coca-Cola deruleaza prin Syscom Digital prima campanie promotionala comuna Romania-Republica Moldova

Campania promotionala “Sarbatoreste Finala Mondialului cu mii de premii!”, organizata de Coca-Cola HBC, inceputa pe 17 mai 2010, se desfasoara simultan, timp de doua luni, pe teritoriile Romaniei si Republicii Moldova. Este prima campanie promotionala din toate timpurile, derulata simultan pe cele doua teritorii.

Campania, adresata consumatorilor din ambele tari prin intermediul telefonului mobil si al site-ului www.coca-cola.ro (realizat de MRM Partners) are un mecanism accesibil tuturor categoriilor de consumatori. Participantii trebuie sa trimita codul unic descoperit in interiorul capacului produselor promotionale prin SMS, la numarul de telefon 1789 sau prin intermediul site-ului. Toate codurile valide trimise de participantii din cele doua teritorii intra in tragerea la sorti pentru castigarea atractivelor premii puse in joc. Numarul de SMS este acelasi in ambele teritorii si mesajele primite de la consumatorii de pe ambele teritorii sunt procesate simultan in timp real, formand un “tot unitar”.

Consumatorii de Coca-Cola au sansa de a castiga aproximativ 40.000 de mingi de fotbal Adisas, 56 de LCD-uri Sony si 5 excursii pentru 2 persoane la finala Campionatului FIFA World Cup 2010 din Johannesburg Africa de Sud ce va avea loc in data de 11 Iulie 2010. Valoarea totala a premiilor este de aproape 350.000 EUR.
“Totul a pornit de la intrebarea: “De ce nu?” De ce sa nu incercam sa fim diferiti de competitori si sa nu incercam sa “sarbatorim fotbalul” si cu fanii nostri din Republica Moldova? Cum as putea descrie aceasta promotie comuna? O schimbare inovativa, un test pilot care ar putea sa puna bazele unei relatii cat mai fructuoase cu ei pe activitati promotionale, sansa de a oferi cunostintele noastre si colegilor din Coca-Cola Chisinau. Avem convingerea ca acest parteneriat intre Romania si Republica Moldova va avea ecou in toata piata, creand suportul necesar pentru dezvoltarea de noi initiative similare in viitor.”, considera Roxana Niculea, responsabil din partea Coca-Cola HBC pentru implementarea si derularea acestui proiect.

“Aceasta campanie Coca-Cola este probabil cea mai complexa de acest gen desfasurata pana acum in Romania. Complexitatea s-a datorat in mare parte alinierii mecanismului campaniei la politicile comerciale si operationale din Moldova, la regulile si principiile de lucru ale operatorilor de telefonie locali, diferite de cele din Romania. Provocarea a fost cu atat mai mare cu cat legislatiile celor doua tari difera, aceasta componenta legislativa sporind dificultatea proiectului si necesitand din partea noastra si a Coca-Cola o perioada mult mai lunga de analiza. Una dintre particularitatile acestei campanii din punct de vedere operational este ca, in Moldova, utilizatorii de telefonie mobila pot alege limba in care doresc sa comunice, astfel ca aceasta comunicare prin SMS se desfasoara atat in limba romana, cat si in limba rusa sau engleza”, declara Maia Novolan, director general Syscom Digital.

Bucuresti, 31.05.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.