Coca-Cola câştigă titlul de cel mai cool brand al anului 2013 la categoria băuturi răcoritoare, conform topului Forbes România privind cele mai influente 100 de branduri prezente pe piaţa românească. Inovaţia, stilul, autenticitatea, dezirabilitatea, unicitatea și responsabilitatea au fost principalele criterii evaluate în procesul de selecţie.
În acelaşi clasament, Dorna ocupă locul 2 la categoria Ape minerale, iar Sprite locul 3 la categoria băuturi răcoritoare.
“Ne bucură foarte mult acest titlu, este o recunoaştere a tuturor eforturilor din ultima perioadă şi un mod extraordinar de a încheia un an cu multe proiecte frumoase şi creative. Cel mai cool brand al anului trebuie să fie vizibil şi inovator, de aceea vom continua să răspundem aşteptărilor consumatorilor noştri şi să le oferim cât mai des experienţe inedite.”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Marketing Manager – Coca-Cola România & Moldova.
Topul Forbes România „100 Cool Brands in 2013” a fost realizat în colaborare cu peste 80 de lideri de opinie români care au analizat ponderea factorului cool în imaginea fiecărui brand.
Selecţia celor mai cool branduri ale acestui an a pornit de la un eşantion iniţial de 300 de mărci. Clasamentul final a fost stabilit pe baza unei cercetări ample – cantitative şi calitative – a imaginii fiecărui brand pe diverse medii de comunicare – rapoarte, publicaţii, bloguri etc.
Alegerea formatorilor de opinie, intervievarea acestora, analiza şi interpretarea rezultatelor a fost realizată de agenţia de coolhunting ANTZ.