Coca-Cola a organizat o petrecere surpriză pentru unul dintre cei mai înfocaţi fani: Mihaela Pădure. Ca parte din campania „Împarte o Coca-Cola”, brandul a răsplătit fidelitatea unuia dintre cei mai activi fani de pe pagina de Facebook, oferindu-i o experienţă unică şi ocazia să împartă o Coca-Cola cu cei mai buni prieteni, într-un mod inedit.
Surpriza pregătită de Coca-Cola pentru Mihaela, o tânăra de 23 de ani, a inclus un zbor cu elicopterul deasupra capitalei, folosind ca punct de plecare singurul heliport din ţară, şi o petrecere surpriză alaturi de prieteni şi colegi. Petrecerea a fost găzduită de Dani Oţil, complicele brandului Coca-Cola în a-i oferi Mihaelei o seară de neuitat, care a inclus şi un concert live Viţa de Vie, formaţia preferată a Mihaelei. Mai mult, timp de două săptămâni, celebrul semn publicitar Coca-Cola din Piaţa Romană, Bucureşti, va purta numele Mihaela.
“Pentru prima dată în istoria brandului, vara aceasta Coca-Cola le-a oferit logo-ul consumatorilor săi. Ne-au bucurat entuziasmul cu care fanii au întâmpinat campania şi reacţiile impresionante stârnite în social media de dozele personalizate. Mii de fani şi-au postat pe paginile personale de Facebook fotografii cu sticle Coca-Cola cu numele lor. Astfel, ideea sărbătoririi celor mai activi fani ai brandului a venit firesc, pentru a le mulţumi pentru fidelitatea lor. Ca Mihaela mai sunt şi alti fani, la fel de înfocaţi, cărora le vom dedica surprize în urmatoarele zile.”, declară Anca Năstase, Marketing Activation Manager Coca-Cola România şi Moldova.
„Am folosit Facebook şi instrumente care contorizează activitatea şi interacţiunile de pe pagina Facebook a unui brand pentru a identifica cei mai activi fani. Am ales această modalitate pentru că pagina de Facebook Coca-Cola a fost creată de doi fani ai brandului, care au dorit să împărtăşească pasiunea pentru Coca-Cola”, continuă Anca Năstase.
În noua campanie „Împarte o Coca-Cola”, cele mai populare 150 de nume din România înlocuiesc emblematicul logo al brandului pe sticlele de Coca-Cola şi îi îndeamnă pe consumatori să îi suprindă pe cei dragi oferindu-le o sticlă de Coca-Cola cu numele lor.