Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Coca-Cola a dezvaluit cel mai mare foto-mozaic din lume la deschiderea Cupei Mondiale FIFA

Sub privirile a peste un miliard de iubitori ai sportului din întreaga lume, Coca-Cola a dezvăluit joi, la ceremonia de deschidere a Cupei Mondiale FIFA din Brazilia, „Steagul Tuturor” – cel mai mare mozaic de fotografii creat vreodată, cu ajutorul a peste 200.000 de poze trimise de fani Coca-Cola din toată lumea, inclusiv din România.

Cu o suprafaţă de 3.015 metri pătraţi, steagul a acoperit terenul de joc la ceremonia de deschidere a Cupei Mondiale FIFA 2014, înainte de primul meci al competiţiei, dintre Brazilia şi Croaţia. În mod simbolic, Coca-Cola a reunit pe Arena de Sao Paolo sute de mii de fani din 207 ţări din întreaga lume, în care compania este prezentă.

Cel mai mare mozaic de fotografii din lume a fost realizat de către Robert Silvers, inventatorul tehnologiei Photomosaic, după un concept creativ semnat de artistul urban brazilian Speto, în colaborare cu artistul argentinian Tec. De-a lungul mai multor luni, Robert Silvers a folosit cele peste 200.000 de fotografii încărcate de fanii Coca-Cola pe siteul www.happinessflag.com, pentru a recrea designul gândit de Speto şi Tec. Fanii care și-au trimis pozele pentru a fi incluse în Steagul Tuturor vor primi link către locația exactă a pozei lor pe steag și pe gazon.

„Prin Steagul Tuturor am dorit să îi aducem pe fanii Coca-Cola din întreaga lume împreună. Inspiraţi de puterea sportului-rege de a uni şi de a şterge diferenţele dintre oameni, Steagul Tuturor a fost gândit să le ofere consumatorilor noştri din 207 ţări o experienţă comună şi să îi aducă mai aproape de cel mai spectaculos eveniment fotbalistic al anului”, declară Petre Şandru, Market Operations Director Coca-Cola România şi Moldova.

Iniţiativa vine în susţinerea celei mai ample campanii Coca-Cola de promovare a Cupei Mondiale, care, sub numele „Cupa Tuturor”, sărbătoreşte puterea unică a fotbalului de a aduce împreună oameni de pretutindeni, fără a ține cont de bariere geografice sau sociale.

Compania Coca-Cola, un susţinător cu tradiţie al sportului de performanţă, este sponsor oficial al Cupei Mondiale FIFA încă din 1974, cu o prezența neîntreruptă de pe stadioanele fiecărui meci al Cupei Mondiale din 1950 până în prezent.

Bucuresti, 13.06.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.