Cu 25 de ani de experienţă în prepararea unui meniu special, care cuprinde cele mai delicioase reţete marca Pizza Hut România, brandul a introdus, începând cu luna septembrie 2017, un meniu mult mai variat, în toate restaurantele din țară.
Astfel, lanţul de restaurante oferă, în prezent, mai multe opțiuni la nivel de produse, adresându-se în acest fel diverselor categorii de consumatori. Coastele au fost primite foarte bine, devenind rapid un produs îndrăgit atât de fanii brandului, precum și de iubitorii acestui tip de preparat.
În această campanie dedicată, Pizza Hut pune la dispoziţia clienţilor trei sortimente de coaste, asezonate cu sosuri special concepute pentru a oferi o aromă unică preparatelor. Aceştia pot opta pentru varianta de coaste cu sos Barbeque, cu sos Sweet Chili sau cu o aromă nouă, puţin picantă, sosul Chipotle, fiecare dintre acestea fiind servite alături de salată Coleslaw, French Fries sau Chips.
Preparatele sunt disponibile atât în restaurante, pentru cei care își doresc să ia masa într-o atmosferă relaxantă şi plăcută, cât şi prin serviciul de livrare, Pizza Hut Delivery, la numărul de telefon *1010 sau direct din locaţie prin ridicarea comenzii.
„Pizza Hut este un brand recunoscut în România și apreciat de consumatori pentru produsele consacrate: pizza și paste. În timp, am înțeles că este important să ne adaptăm schimbărilor din piață și modificărilor de consum, la nivel local. De aceea, am luat decizia de a introduce în meniu produse precum coaste, atât de apreciate de români, reușind astfel să ne adresăm unui public mai larg, cu gusturi și preferințe diferite. Coastele de la Pizza Hut sunt vedeta sezonului și merită încercate, acestea fiind preparate după o rețetă inedită cu ingrediente premium”, declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group S.A.
Cele trei tipuri de coaste se găsesc în toate restaurantele Pizza Hut din țară, iar noua aromă promovată în campanie va fi disponibilă până în luna iunie 2019.