Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

„Coaforul de acasa”, un concept marca SENIORHYPER pentru lansarea gamei SYOSS Oleo Intense

Seniorhyper

SENIORHYPER, agenția de digital advertising formată prin fuziunea a două companii importante de digital, Hyperactive şi Senior Interactive, a lansat la începutul lunii iunie o aplicație de Facebook pentru noua gamă de vopsea de păr SYOSS Oleo Intense.

Aplicaţia „Coaforul de acasӑ” se adreseazӑ femeilor curioase şi mereu dornice de a încerca coafuri şi nuanţe de vopsea de păr noi. Doamnele şi domnişoarele care intrӑ ȋn aplicaţie pot câştiga premii sӑptӑmânale: produse de îngrijire şi coafare a pӑrului pentru un an ȋntreg sau un kit de vopsea SYOSS Oleo Intense.

Aplicaţia pune la dispoziţie utilizatoarelor mai multe coafuri, ce pot fi testate ȋmpreunӑ cu orice vopsea din noua gamӑ SYOSS Oleo Intense.

Dupӑ doar douӑ sӑptӑmâni, aplicaţia „Coaforul de acasӑ” a înregistrat un numar mare de vizite, iar utilizatorii s-au întors de cel puţin douӑ ori în aplicaţie. Cea mai testatӑ nuanţă de vopsea a fost 9-10 Blond Luminos SYOSS Oleo Intense.

„Noua gamӑ de vopsea de pӑr Oleo Intense este prima vopsea permanentӑ SYOSS cu 100% uleiuri pure, fara amoniac şi cu o formulӑ unicӑ, Oil-In-Cream, ce intensificӑ puterea de colorare. În această aplicaţie oferim oportunitatea tuturor femeilor, indiferent de vârstă sau de lungimea părului lor, de a testa diferitele nuanţe de vopsea ale noii game Syoss Oleo Intense. Ne-a plӑcut foarte mult ideea echipei SENIORHYPER, care a surprins perfect un insight al consumatorilor legat de valorile şi atributele brandului SYOSS, pe care l-a adaptat perfect pentru mediul online”, declarӑ Jana Mackovičová – Marketing Manager Beauty Care, Henkel România

“Este prima aplicație de Facebook pentru brandul SYOSS şi, ȋn fiecare sӑptӑmânӑ, rezultatele ne surprind. Este un concept ce a pornit de la câteva insight-uri: femeile sunt curioase sӑ probeze haine, sӑ ȋncerce coafuri şi nuanțe de vopsea noi şi le place mult sӑ ȋmpӑrtӑşeascӑ ideile şi pӑrerile lor ȋn cercul de prietene. Aplicaţia permite sӑ ȋţi inviţi prietenele sӑ intre ȋn acest joc sau sӑ le sugerezi coafuri şi culori pe care sӑ le ȋncerce, având posibilitatea ca prin tragere la sorţi sӑ câştigi premii SYOSS Oleo Intense”, spune Vasile Alboiu, Creative Director SENIORHYPER.

Din partea Henkel România au contribuit la acest proiect: Gabriel Barbu – General Manager Beauty Care, Jana Mackovičová – Marketing Manager Beauty Care, Horatiu Mitu – Brand Manager Trainee Beauty Care, Bianca Alexandrescu – Brand PR Responsible & Digital Marketing Manager Beauty Care.

Echipa SENIORHYPER: Vasile Alboiu – Creative Director; Sorana Caracudovici – Copywriter; Cӑtӑlin Ghinescu – Art Director, Daniel Oprea – 3D Artist; Alexandra Ivan – Client Service Director; Irina Ivan – Senior Account Manager; Gabriela Stanca – Senior Account Executive; Andrei Bӑiaşiu – Senior Project Manager; Andreea Dinu – Project Manager; Valentin Vasilescu – Action Script Developer; Stefan Zibilianu – PHP Developer.

Bucuresti, 15.07.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.