La numai 3 luni de la lansare, Clubul Dove online realizat de Unilever South Central Europe si OgilvyOne Romania numara peste 10,000 de membri. Clubul continua sa creasca exponential, in luna martie numarul de membri dublandu-se de la saptamana la saptamana. Consumatorii sunt atrasi de conceptul Clubului Dove care rasplateste fidelitatea consumatorilor Dove, imbinand recompensele acordate la cumpararea produselor cu oferirea unor informatii destre ingrijire si frumusete si cu stimularea interactiunii cu alti membri ai clubului.
Clubul Dove realizat de OgilvyOne reprezinta o premiera in cadrul retelei Unilever, Romania fiind prima tara care a lansat un astfel de program. Initiativa este deja considerata best-practice de utilizare a mediilor digitale la nivelul companiei. Prin Clubul Dove, Unilever isi doreste sa se se apropie mai mult de consumatori, printr-o comunicare directa, rapida si eficienta, dar si sa rasplateasca loialitatea fiecarui consumator fata de brand. Succesul clubului a determinat Unilever sa “exporte” conceptul si in tarile din regiune (Bulgaria, Serbia).
“Am fost placut suprinsi de cresterea mare a numarului de membri de la o saptamana la alta, in cele 3 luni de la lansare. Am vrut sa ne dam seama de potentialul clubului lasand lucrurile sa evolueze organic in mediul online, iar acum putem spune ca avem o idee de succes. Credem in potentialul pe termen lung al acestui proiect de a genera interactiune reala cu marca Dove si interactiune intre consumatorii fideli ai marcii” spune Liliana Caimacan, Category Manager la Unilever.
Site-ul www.dove.ro si Clubul Dove sunt parte integranta din campaniile Dove si reprezinta un prim pas de succes spre o comunicare bidirectionala intre Dove si consumatori, prin intermediul Internetului. In momentul de fata, cea mai importanta sursa de noi membri o reprezinta mecanismul MGM (member get member): membrii deja existenti isi pot invita prietenii sa faca parte si ei din Clubul Dove, asigurand astfel o crestere constanta a utilizatorilor. In plus, noi membri se inscriu in Club datorita eforturilor integrate de comunicare: direct mailing catre consumatori, activari in galerii comerciale, campanie de bannere si promovarea site-ului www.dove.ro in reviste si in spot-uri TV.
« Oamenii isi doresc de la un brand mult mai mult decat un produs care sa le ofere beneficiale pe care le promite. Consumatorii devin avocati ai marcilor care le dau intotdeauna mai mult decat asteapta, marcilor care ii ajuta sa fie mai informati si sa raspandeasca mai departe cunoastere. Si aceasta li se intampla cand intra online in Clubul Dove care reprezinta un loc in care sunt rasplatiti pentru fidelitatea lor, un loc de informare si un loc de intalnire.” declara Cristofor Iosub, Managing Director la OgilvyOne.
“Ceea ce ne bucura pe langa numarul mare de inscrieri, este faptul ca majoritatea acestora provin din recomandarile membrilor existenti. Aceasta inseamna ca am reusit sa dam consumatorilor continut care le place intr-o masura suficient de mare incat sa merite sa il recomande prietenilor” incheie Adrian Alexandrescu, One-to-One Communications Director OgilvyOne.
Echipa care a realizat Clubul Dove este formata din Liliana Caimacan, Category Manager, Simona Tofan, Brand Building Executive Dove din partea Unilever si din Adrian Alexandrescu, One-to-one communications director OgilvyOne, Andreea Stan One-to-One Account Executive si Laura Sinca Senior Account Manager OgilvyAction.
{mosloadposition user10}