Clubul de fotbal Chelsea şi adidas au anunţat extensia parteneriatului global în care marca sportivă va continua să fie sponsorul oficial şi furnizorul tehnic al clubului pentru încă opt ani
Parteneriatul a fost lansat în 2006, când peste 8000 de fani Chelsea s-au alăturat echipei pentru a crea fotografia cu cea mai mare echipă de fotbal din lume. Începând de atunci, Chelsea şi adidas au iniţiat numeroase proiecte de succes pe terenul de fotbal, printre care se numară parteneriatele cu cele mai importante cluburi americane de fotbal de tineret pentru a dezvolta fotbalul în Statele Unite, sau lansarea proiectului “Blue Pitches” care încurajează copiii să facă sport.
Ron Gourlay, Chief Executive al Clubului de Fotbal Chelsea, declară: “ Suntem încântaţi să extindem parteneriatul până în 2018, după o perioadă de patru ani încununată de succes. Ambele organizaţii sunt deosebit de ambiţioase şi îşi doresc să dezvolte acest parteneriat la nivel global. Valoarea crescută a acestei asocieri reafirmă încrederea adidas în cresterea poziţiei clubului în lumea fotbalului.
Herbert Hainer, Chief Executive Officer al adidas AG, a adăugat: "Atât adidas cat şi Chelsea au o lungă istorie în fotbal şi suntem încântaţi să continuăm relaţia cu unul dintre cluburile de elită ale fotbalului european. Ne aşteptăm la un viitor plin de succes, cu o colaborare strânsă în vederea dezvoltării unor noi produse destinate jucatorilor, cu numeroase activitati de marketing şi iniţiative legate de fotbal în Marea Britanie şi in întreaga lume. "
Extinderea contractului va include drepturi suplimentare şi oportunităţi care vor asigura continuarea beneficiilor reciproce ale celor două organizaţii şi va consolida succesul obţinut ca parteneri de marketing.