Clienții retailer-ului evoMAG au posibilitatea să își asigure bunurile achiziționate online împotriva avariilor și furtului, datorită unei soluții dezvoltate de Allianz-Țiriac Asigurări în parteneriat cu Marsh România.
Asigurarea „evoPROTECT” poate fi atașată în momentul plasării unei comenzi sau în maximum zece zile de la achiziție și vizează următoarele categorii de produse: telefoane mobile și smartwatch, tablete, laptopuri, TV și Home Cinema, biciclete și trotinete electrice.
Sunt acoperite prin asigurare o gamă largă de avarii, de la clasicele loviri și căderi, până la daunele electrice generate de scurtcircuit, supratensiune și descărcări electrice, inclusiv dacă acestea au loc pe durata transportului de la locul de livrare la domiciliul clientului. Suplimentar, în cazul echipamentelor electronice și electrice, inclusiv trotinete electrice, este acoperit furtul prin efracție și tâlhărie.
Suma asigurată este echivalentă cu prețul de vânzare al bunului, înainte de aplicarea unor eventuale reduceri promoționale sau comerciale.
Codruța Furtună, Director Vânzări și Distribuție, Allianz-Țiriac Asigurări: Allianz-Țiriac, evoMAG și Marsh România și-au unit forțele pentru a dezvolta o nouă soluție de asigurare, care oferă experiențe personalizate, online, prin acces simplu și rapid la produse de tehnologie și protecția lor. Utilizatorii de telefon, tabletă, laptop, TV & Home Cinema, smartwatch sau trotinetă electrică își pot proteja bunurile preferate împotriva avariilor accidentale și a furtului, prin intermediul asigurării online oferite de Allianz-Țiriac. Totodată, se pot bucura de repararea sau înlocuirea bunurilor deteriorate din cauza loviturilor, căderilor sau fenomenelor electrice la costuri și eforturi reduse. Prin intermediul acestui parteneriat, Allianz-Țiriac reconfirmă dorința de a investi în dezvoltarea pieței produselor de asigurare de tip <>, oferind astfel utilizatorilor posibilitatea de a-și proteja produsele care le simplifică viața.
Mihai Pătrașcu, CEO, evoMAG: Am ales să oferim soluția evoPROTECT clienților noștri, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor de siguranță a achizițiilor făcute de aceștia. Susținem, astfel, dorința clienților de a utiliza la maximum produsele achiziționate, fără griji. Pe lângă garanția standard, de care beneficiază orice produs, și care acoperă defecțiunile cauzate de deteriorarea unor componente sau nefuncționarea produsului din cauze ce țin de producător, clienții evoMAG pot accesa acum o asigurare suplimentară pentru bunurile achiziționate, pentru a preîntâmpina accidentele neprevăzute.
Oleg Doronceanu, Manager Affinity Department, Marsh România: Marsh Affinity își sprijină clienții cu produse de asigurare inovative, simple și accesibile, adaptate nevoilor lor specifice. De asemenea, clienții evoMAG vor beneficia de asistență la daună, cu sprijinul unei echipe de specialiști, care gestionează un portofoliu vast, de peste 500.000 de device-uri asigurate.
Valoarea și tipul produsului achiziționat sunt principalii factori care influențează prima de asigurare. Asigurarea poate fi încheiată pe o perioadă de 12 sau 24 de luni. Toate polițele includ o franșiză, cuprinsă între 100 și 2.000 de lei, în funcție de valoarea bunului asigurat.
Notificarea daunelor se realizează printr-un proces simplu care constă într-un apel telefonic la 0316 313 480 de L-V între orele 9-18, în termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la data producerii evenimentului asigurat, în cazul unei avarii, respectiv 7 zile lucrătoare de la data producerii sau constatării furtului.