telefon si la ghiseele unitatilor bancii
Banca Comercială Romană (BCR) oferă clienţilor săi persoane fizice sau juridice, abonaţi la serviciile de telefonie sau Internet mobil oferite de COSMOTE, posibilitatea să îşi achite facturile către companie prin Internet Banking, Phone Banking sau la ghişeele băncii.
Astfel, clienţii persoane fizice care doresc să plătească facturile prin internet pot apela la Click 24 Banking BCR iar persoanele juridice la Business 24 Banking BCR.
BCR oferă posibilitatea plătii facturilor şi prin telefon – Alo 24 Banking BCR.
De asemenea, clienţii pot plăti facturile direct la ghişeele unităţilor BCR. Banca are în prezent 668 unităţi localizate în majoritatea oraşelor din ţară.
BCR oferă, totodată, clienţilor săi abonaţi la serviciile oferite de COSMOTE, posibilitatea să îşi achite facturile către companie prin Debit Direct, cu comision zero.
BCR are semnate convenţii de plată a facturilor cu principalii furnizori de utilităţi (energie electrică, gaz, agent termic, apă şi salubritate, ş.a.), telefonie fixă şi mobilă, internet şi televiziune, asigurări, universtitati, etc. Banca oferă, totodată, posibilitatea plătii contribuţiilor, impozitelelor şi taxele sau alte obligaţii faţă de bugetul statului sau bugetele administraţiilor locale.