· Clienții care doresc să aplice pentru un credit BCR, dar nu au timp să ajungă într-o unitate bancară pot apela gratuit serviciul Contact Center InfoBCR la numărul 0800.801.BCR, (0800.801.227)
· Consilierii BCR fac analiza datelor clientului prin telefon, stabilesc suma la care se încadrează, iar clientul poate trimite actele gratuit prin email sau curier.
· Pot fi accesate prin InfoBCR creditele de nevoi personale, cardurile de cumpărături, precum și produsele de refinanțare.
Banca Comercială Română (BCR) oferă clienților posibilitatea să aplice pentru creditele de nevoi personale sau pentru cardurile de cumpărături fără să se mai deplaseze la bancă. Ei pot solicita creditul prin intermediul Contact Center InfoBCR, la numărul 0800.801.BCR, (0800.801.227).
Clientul ajunge în unitate doar pentru a intra în posesia banilor/cardului de cumpărături, ulterior obținerii aprobării, și pentru semnarea contractului de credit. Schimbul de documente necesare aprobării creditului/cardului de cumpărături, se face gratuit prin email sau prin curier, în fuctie de opțiunea clientului.
“Clientii către care ne îndreptăm cu această ofertă sunt acei oameni ocupați, care apreciază confortul și care preferă să nu depindă de un program fix. Acești clienți care solicită un credit sau un card de cumpărături prin InfoBCR sunt utilizatori frecvenți de servicii bancare prin canale alternative: ATM, POS și Click 24 Banking BCR.”, a declarat Bogdan Marin, Director Canale Retail BCR.
Produsele care pot fi achiziționate prin Contact Center BCR sunt creditul de nevoi personale Divers BCR, cardurile de cumpărături BCR Powercard și BCR Wizz Air, precum și produsele de refinanțare a creditelor de consum și a cardurilor de credit de la alte bănci.
Initiativa a demarat in urma cu un an, perioada in care procesul a fost testat si optimizat. De la lansarea serviciului s-au acordat prin telefon credite de peste 3,5 milioane de lei, cererea de produse acordate prin InfoBCR fiind în creștere. Pe viitor oferta de produse de creditare care se pot achiziționa prin Contact Center va fi extinsă și pentru descoperitul de cont.
Clientii care solicita cel mai frecvent aprobarea produselor prin InfoBCR locuiesc in orase mari, au varsta intre 19 si 39 de ani si venituri de peste 2000 lei.
Clienții care aplică pentru un credit la distanță în perioada campaniei “Divers în 3 acte”, pot beneficia de bonusul de 200 lei, și, în plus, dacă achiziționează și un card de credit în aceeași perioadă primesc un bonus suplimentar de 50 de lei.
Pentru a solicita un credit/card de cumparaturi prin InfoBCR clientii pot apela gratuit la numarul 0800.801.BCR, (0800.801.227), pot trimite email la adresa contact.center@bcr.ro, SMS la numarul 1780 cu textul “Credit” sau “Card de credit” sau pot sa completeze un formular pe portalul BCR www.bcr.ro.