Campania“Microsoft premiază Performanța” a încurajat achiziția de produse originale
Campania “Microsoft premiază performanța,” organizată de către Microsoft și Flanco în rețeaua de magazine Flanco, având ca premiu un Ford Focus, a ajuns la final. Campania a avut ca principal obiectiv creșterea vânzării produselor Microsoft originale, dar și creșterea generală a vânzării de produse IT disponibile în rețeaua de magazine Flanco. Astfel, Richard Munich, (16 ani), care a cumpărat un mouse Microsoft din magazinul Flanco situat în Arad, a intrat în posesia unui Ford Focus Anniversary.
Campania “Microsoft premiază performanța” s-a desfășurat în rețeaua Flanco în perioada 15.12.2010 – 28.02.2011. La tragerea de sorți pentru autoturismul Ford Focus au participat toți clienții magazinelor Flanco care au cumpărat produse Microsoft (software, calculatoare cu Windows preinstalat, periferice) în perioada campaniei și s-au înscris pe www.flanco.ro.
Marele premiu al campaniei a fost un autoturism Focus Anniversary 1.6 100HP 5 dr, în valoare de 52.358,29 RON.
Toate detaliile campaniei sunt disponibile în continuare pe www.flanco.ro.
{mosloadposition user9}