Senzaţional! Agenţia de strategie şi manifestare de brand Rusu+Borţun Brand Growers a realizat campania de comunicare pentru o nouă ediţie incredibilă a Galei Societăţii Civile.
Sub sloganul „Şi binele poate fi senzaţional”, campania prezintă proiectele câştigătoare la ediţia de anul trecut a Galei, reinterpretate într-un stil tipic tabloidelor şi ziarelor de scandal.
Titluri precum „De necrezut! 120 de copii au ales să continue şcoala”, „Paparazzii de Viscri”, „Destrăbălare şi indecenţă la Grădina Botanică”, „Strigător la cer! Şi-a folosit copilul pe post de marionetă” sau „580 de voluntari străini au făcut senzaţie la Bălteşti” subliniază mesajul campaniei şi incită la promovarea binelui.
"În al 11-lea an de GSC vorbim cu umor despre o realitate tristă, fiind vorba de un subiect în a cărui importanţă credem, dar asupra căruia nu te poţi apleca cu ton didactic. Când e vorba de campaniile pentru Gala Societăţii Civile, realitatea românească ne serveşte an de an cu insight-uri nasoale, iar noi ne încăpăţânăm să ramânem optimişti în încercarea de a face binele mai vizibil. Aşa că ne-am imaginat o lume nebună, în care oamenii ar schimba poveşti absurde despre aproape nimic pe bârfe sănătoase despre oameni şi fapte care chiar contează. Cum s-ar schimba oare viaţa românilor expuşi cu neruşinare la ştiri pozitive? Societatea civilă nu poartă tanga, nu se păruieşte prin cluburi, nu îşi face tatuaje, nu se îmbracă dupa ultimul răcnet, nu merge la Mamaia şi nici la solar. Deci nu prea pare interesantă la prima vedere. Şi totuşi poţi bârfi despre bine, senzaţionalul nostru chiar e senzaţional, nu e despre bunăciuni, ci despre fapte atât de bune de ţi se face pielea de găină! Halucinant, scandalos, incredibil, strigător la cer, de necrezut! Şi binele poate fi senzaţional.", a declarat Marc Bortun, Creative Partner – Rusu+Borţun Brand Growers.
Campania încearcă să tragă un semnal de alarmă asupra subiectelor abordate de o parte din presa românească, dar şi să promoveze oameni şi ONG-uri care chiar merită toată atenţia noastră.
„Misiunea Galei Societăţii Civile este una clară: promovează spiritul civic. Ne bucurăm că avem parteneri care sunt alături de noi şi ne ajută de mai bine de 10 ani să îndeplinim această misiune. Şi ca să rămânem în spiritul campaniei de anul acesta, am putea spune că este “scandalos”cât de important a fost parteneriatul cu cei de la Rusu+Borţun Brand Growers pentru consolidarea brandului «Gala Societăţii Civile»”, a declarat Andrei Borţun, Preşedintele Fundaţiei Galei Societăţii Civile.
Campania se desfăşoară în perioada mai-iunie 2013, cu ajutorul partenerilor media ai Galei: Hotnews, Kanal D, B1 TV, EuropaFM, Evenimentul Zilei, Capital, Digi24, Primăria Sectorului 1 al Municipiului Bucureşti, Biz, Euromedia, Elevate, Wall-Street, IQads, Tataia, Şapte Seri, Zeppelin, igloo, Think Outside The Box.
Campania include trei viuzualuri şi spot-ul radio.
Gala Societăţii Civile este un proiect al Fundaţiei “Gala Societăţii Civile”, part of Millenium People.
Anul acesta, au fost înscrise în cadrul competiţiei 220 de proiecte şi programe, de către 151 de reprezentanţi ai sectorului non-profit şi neguvernamental din toată ţara.
Partener principal: Grupul Rompetrol
Sponsor fondator: Vodafone România
Parteneri: Carpatcement Holding, GSK România (GlaxoSmithKline), ANPCDEFP, Tineret în Acţiune, Avon România, Bursa Binelui, Reprezentanţa Comisiei Europene în România, Fundaţia ERSTE, Coca-Cola HBC România, Carrefour, ING Asigurări de Viaţă.
Evenimentul este organizat cu sprijinul Operei Naţionale Bucureşti.