· Prima revistă despre istoria şi oamenii din spatele PURMO RADSON a ajuns la al doilea număr
În urmă cu un an, RETTIG ICC – cel mai mare producător şi distribuitor de produse pentru sistemele de încălzire din Europa – a lansat în premieră pentru piaţa de profil o revistă dedicată în exclusivitate mărcilor PURMO RADSON, numărul 1 pe piaţa europeană de radiatoare.
Distribuită gratuit în peste 10 ţări, pentru specialiştii din industria sistemelor de încălzire, instalatori, proiectanţi, arhitecţi şi toţi cei interesaţi de profilul unei mărci de succes, revista Clever Magazine reuneşte istoria Rettig la nivel internaţional, profilul celor aflaţi la conducerea grupului, dar şi poveştile celor care au revoluţionat sistemele de încălzire din întreaga lume, punându-şi amprenta pe confortul şi stilul de viaţă al tuturor.
Revista Clever Magazine dezvăluie secretele care stau la baza succesului extraordinar al companiei de familie Rettig, prezintă proiecte deosebite realizate cu produse Purmo Radson, descrie avantajele folosirii sistemelor de încălzire create de Rettig, precum şi parteneriate importante încheiate de companie în mai multe ţări europene.
Totodată, publicaţia include profilul unor persoane cheie din grupul Rettig, cel de-al doilea număr punând în evidenţă şi reprezentantele sexului frumos aflate în poziţii de conducere în cadrul Rettig ICC. Printre acestea se află şi Dna Tunde Sandor, Directorul General al Rettig SRL şi Director de Marketing şi Vânzări Purmo Radson în România. Cu o experienţă de peste 15 ani în domeniu, Tunde Sandor a început colaborarea cu Rettig şi Purmo în mai 2004. În 2006 a fost numită Director General al Rettig SRL, iar un an mai târziu a preluat şi coordonarea activităţilor de marketing pentru marca Radson pe piaţa locală, devenind astfel Director de Marketing şi Vânzări pentru produsele Purmo Radson în ţara noastră.
„Clever Magazine nu este doar o revistă despre produsele Purmo Radson, despre beneficiile reale ale acestora sau noutăţile pe care le aduc în domeniu. Clever Magazine este în primul rând o revistă despre oamenii Purmo Radson, despre cei care au creat această marcă, despre cei care pun suflet şi ştiinţă în dezvoltarea continuă a produselor sale, despre cei cărora li se datorează succesul Purmo Radson la nivel internaţional. Şi mă bucur că în acest al doilea număr nu au fost uitate femeile din familia Purmo Radson”, zâmbeşte Dna Tunde Sandor, Director General Rettig SRL.
De asemenea, în fiecare număr, Clever Magazine prezintă proiecte arhitecturale speciale, renumite în întreaga lume, care se bucură astăzi de confortul ideal oferit de sistemele şi emiţătoarele de încălzire de la Purmo Radson. Un astfel de exemplu îl reprezintă imobilele din oraşul Soci care vor găzdui participanţii la Jocurile Olimpice de Iarnă din 2014. Nu lipseşte însă nici proiectul Sky Tower, cea mai înaltă clădire de birouri din Bucureşti şi din România. Pentru confortul tuturor celor care vor lucra în birourile amenajate aici, Rettig a montat în interiroul SkyTower nu mai puţin de 498 de radiatoare Purmo Ventil Compact, un model de radiator panou cu faţa profilată şi elemente de convecţie rezistente şi elegante.
Clever Magazine îşi propune să ofere specialiştilor din domeniu oportunitatea de a pătrunde în tainele mărcilor Rettig, dar şi să construiască şi să consolideze o legătură puternică între Rettig şi clienţii şi partenerii săi.
Toţi cei care doresc să răsfoiască paginile acestei reviste sunt rugaţi să contacteze reprezentanţii Rettig în România, la telefon 021.326.41.08 sau email purmo@purmo.ro, pentru a primi un exemplar gratuit Clever Magazine.
Mărcile PURMO RADSON fac parte, alături de VOGEL & NOOT şi LVI, din grupul RETTIG ICC, cel mai mare producător de radiatoare din lume. Cu 17 fabrici în 11 ţări europene şi exporturi în mai mult de 50 de ţări din întreaga lume, Rettig ICC are şi îşi păstrează o puternică poziţie pe piaţă şi se angajează ferm să continue investiţiile în calitate şi inovare.
RETTIG ICC produce anual peste 8 milioane de radiatoare, cifra de afaceri la nivelul anului 2011 fiind de 538 milioane euro.
În România, RETTIG SRL a înregistrat la sfârşitul anului 2012 o cifră de afaceri de 31.404.000 lei, cu 5% mai mare faţă de anul precedent. Pentru acest an, compania are ca obiectiv creşterea vânzărilor pentru radiatoare speciale şi încălzire prin pardoseală, lansând recent pe piaţa locală prima conductă pentru sisteme de încălzire cu pardoseală care are o garanţie unică de 30 de ani.