print, film, outdoor si radio la Eurobest
Claudiu Dobrita, liderul departamentului de creatie de la Grey si posesorul unui numar consistent de distinctii internationale la competitiile de gen, se afla, la randu-i, in postura de a evalua cele mai inteligente mostre de publicitate europeana la Amsterdam, in contextul Eurobest, eveniment aflat la a 22-a editie.
Deopotriva om de idee, trainer si manager inspirat, Claudiu Dobrita a reusit, in contextul celor 3 ani la Grey, sa formeze echipe performante, care au adus agentiei o pozitionare consacrata pe nisa creativitatii.
’’Sunt onorat de invitatia Biroului Roman al Cannes Lions si de-a dreptul incantat ca reprezentantii Eurobest m-au ales anul acesta pe mine. Eurobest e festivalul care judeca, premiaza si onoreaza creatia europeana la cel mai inalt nivel, si de aceea emotiei de a face parte din acest juriu, dupa cele de la New York si Golden Drum se adauga o strangere de inima fireasca unei sarcini de asemenea calibru’’, a declarat Claudiu Dobrita, directorul de creatie Grey.
La Cannes Lions, anul acesta, Grey a celebrat deopotriva un shortlist, dar si reusita echipei de Young Lions Print care a adus Romaniei primul bronz. 2009 a fost anul in care Dobrita s-a bucurat de rezultatele ultimilor ani, jurizand la New York si la Golden Drum.
”Ca in fiecare an, am propus la capitolul evaluatori care vor reprezenta Romania, si veterani dar si oameni din noua garda. Optiunea partenerilor nostri britanici a fost, in 2009, in favoarea unui tanar senior care a demonstrat ca poti face performanta indiferent de varsta”, a declarat Teodora Migdalovici, ambasadorul valorilor Eurobest la Bucuresti.
In 2009 Eurobest va fi gazduit de Amsterdam.
30 de seminarii si workshop-uri, networking dupa caderea serii in contextul celor mai vibrante agentii, o ceremonie de premiere cosmopolita si accesul la expozitia cu entry-uri, fac din Eurobest o destinatie de neratat pentru cei care doresc sa capteze energia ideilor nascute in spatiul european.
Zilele de desfasurare au fost alese strategic, astfel incat weekend-ul post-festival sa fie o tentatie greu de refuzat pentru delegatii care vor sa se bucure in egala masura de informatia primita la eveniment, dar si de seductia Amsterdam-ului.
Alaturi de Claudiu Dobrita, pe lista scurta trimisa de reprezentantii locali catre organizatorii Eurobest s-au regasit, pentru sectiunea traditionala TV, print, outdoor, radio, Teddy Dumitrescu – liderul Publicis si unul dintre cei mai interesanti creativi ai momentului Jorg Riommi – director de creatie Saatchi&Saatchi.
Mai multe detalii despre Eurobest – www.eurobest.com /. Alte informatii utile – www.canneslions.ro / www.thealternativeschool.com.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}