După ce a jurizat în 2009 la categoriile TV, Press, Outdoor şi Radio, Claudiu Dobriţă, Director de Creaţie la Draftfcb Bucureşti, va face parte şi anul acesta din juriul Golden Drum. Aflat la a 18-a ediţie, festivalul de creaţie publicitară al Noii Europe se va desfăşura la Portoroz, în Slovenia, între 5 şi 8 octombrie 2011.
Competiţia Golden Drum din acest an este împărţită în două mari secţiuni, numite Multi-Channel şi Single-Channel. Fiecare dintre ele va fi evaluată de un juriu internaţional format din reprezentanţi de top ai industriei. Claudiu Dobriţă va juriza secţiunea Multi-Channel, care cuprinde şase categorii competitive: comunicare integrată, direct marketing, digital, evenimente, relaţii publice şi campanii inovatoare.
“Golden Drum a fost dintotdeauna un El Dorado pentru creativii Noii Europe. Îmi amintesc că în 2002-2003 aici era reperul pentru noi, nimeni nu se uita mai departe, era un fel de “first we take the region, then we take the world”. Aici se concentrau orgoliile, orgolii care se udau sau se ostoiau, după caz, în serile de petreceri multinaţionale de dupa gale. Sunt curios cum va funcţiona noua departajare a categoriilor în multi- şi single-channel, dar sunt convins ca va fi în continuare despre idee, curaj, relevanţă, rezultate şi respect de sine. Abia aştept.”
Claudiu Dobriţă a intrat în publicitate în 2002, ca junior copywriter al Leo Burnett. Din 2007 până în 2011 a fost Creative Director la Grey Bucharest, cu atribuţii locale şi regionale pe o serie de conturi internaţionale. Începând din martie 2011, Claudiu a devenit Director de Creaţie al echipei Draftfcb Bucureşti. Experienţa sa de jurat include participări la New York Festivals, Eurobest şi Golden Drum, în anii 2008-2009.
În cei 9 ani de publicitate, Dobriţă şi-a trecut în palmares premii şi nominalizari la Ad’Or, AdPrint, Golden Drum (printre care un Golden Watch in 2007), EACA Care Awards, Eurobest, Epica şi Cannes Lions şi a participat la construcţia sau manifestarea unor branduri precum Romtelecom-Clicknet, HapiHap, Bancpost, Vodafone, Altex, Philips, Nivea şi Redd’s.