Classic Brands, agenţie de PR şi comunicare strategică, îşi propune să ofere servicii de consultanţă mizând pe tehnicile tradiţionale de relaţionare cu mass media şi metodele clasice de comunicare cu publicul.
„Fiecare îşi doreşte să inoveze şi să revoluţioneze în orice domeniu. Cu atât mai mult, poate, în comunicare, unde te lupţi să clădeşti sau să schimbi imaginea clientului tău. Adevărul este că, oricât de creativi am fi şi oricât de multe soluţii inedite am aplica, ne bazăm întotdeauna pe principiile definitorii ale PR-ului şi metodele clasice ale comunicării. Ceea ce ne dorim să oferim partenerilor noştri este, în primul rând, lucrul bine făcut, eficient şi la timp. Aplicarea unei strategii corecte şi a unor paşi tactici bine gândiţi duce întotdeauna la o comunicare de succes, iar experienţa ne-a demonstrat mereu eficienţa PR-ului clasic”, a declarat Virgil Munteanu, Managing Partner al agenţiei Classic Brands.
Virgil Munteanu are peste 12 ani de experienţă în domeniul comunicării şi este totodată Director General al Fundaţiei Nadia Comăneci, Director de comunicare al Grupului de Acţiune Antidrog şi membru al Asociaţiei Române a Profesioniştilor în Relaţii Publice. Noua agenţie se prezintă în primul rând prin experienţa echipei sale, care a dezvoltat şi implementat proiecte în domenii precum cel petrolier, aeronautic, imobiliar, energetic, farmaceutic, distribuţie, FMGC etc.
În prezent, la numai o lună de activitate pe piaţă, printre clienţii agenţiei Classic Brands se numără Top Brand Distribution, El Unico, La Casa del Habano şi Fundaţia Nadia Comăneci.
{mosloadposition user10}