Agenţia de comunicare Classic Brands a organizat prima conferinţă de presă a companiei Herbalife Ltd în România. Totodată, echipa Classic Brands a facilitat prezenţa unui reprezentant al companiei şi specialist în nutriţie în cadrul mai multor emisiuni TV. Iar în prima zi de weekend a reunit sute de distribuitori şi consumatori de produse Herbalife din România în Parcul Kiseleff, în cadrul „Wellness Morning” – eveniment sportiv dedicat unui stil de viaţă sănătos.
Conferinţa de presă a avut ca scop atât lansarea anunţului privind decizia companiei Herbalife Ltd. de a-şi deschide prima reprezentanţă în România, cât şi lansarea în premieră mondială a unui nou produs marca Herbalife – „Healthy Snack Pack”.
„Rolul nostru a fost în primul rând de a crea un cadru potrivit profilului companiei, în care să le facem cunoştinţă jurnaliştilor români cu reprezentanţii Herbalife Ltd şi invers. O relaţie solidă cu mass media se clădeşte în timp, iar această conferinţă a reprezentat un prim pas în această construcţie”, a declarat Virgil Munteanu, Managing Partner al Classic Brands.
În acest context, scenariul conferinţei a împletit componenta de prezentare a CV-ului companiei cu cea de testare şi lansare de produs. Sala a fost amenajată ca un restaurant de lux, jurnaliştii au fost invitaţi să prepare şi să guste un shake nutritiv, produsul vedetă al companiei, iar discursurile concise au abordat subiecte distincte, acoperind toate aspectele companiei şi afacerii Herbalife.
Astfel, Julian Cacchioli, Vice President Corporate Communication în cadrul Herbalife Ltd, a reliefat profilul şi dezvoltarea la nivel mondial a companiei. Jonathan Liss, Vice President Sales Strategy, a introdus principiile şi beneficiile esenţiale ale produselor Herbalife. Edyta Kurek, Vice President Central Eastern Europe, a făcut anunţul referitor la intrarea oficială a companiei pe piaţa românească, adăugând şi principalele obiective ale companiei pentru acest an. Iar Dr. Luigi Gratton, Vice President Medical Affairs & Nutrition Education în cadrul Herbalife Ltd. şi membru în Programul de analiză a obezităţii ca factor de risc derulat de Centrul pentru Nutriţie Umană din cadrul Universităţii din Los Angeles (UCLA), a prezentat conţinutul şi valorile nutritive ale noului produs lansat de Herbalife.
Un moment deosebit, care a dinamizat cursul conferinţei, a avut loc înaintea prezentării detaliate a produsului „Healthy Snack Pack”, când Dr. Luigi Gratton a preparat un shake nutritiv, invitându-i pe jurnalişti să urmeze paşii de realizare a shake-ului pentru ca apoi să îl guste împreună.
La finalul conferinţei fiecare jurnalist a avut ocazia să discute cu reprezentanţii Herbalife despre nutriţie şi viaţă sănătoasă, Dr. Luigi Gratton dezvăluindu-le mici ponturi pentru prevenirea obezităţii, dar şi secrete ale dietei jucătorilor de la LA Galaxy, inclusiv David Beckham, din experienţa sa ca membru al echipei responsabile de nutriţia acestei echipe de fotbal.
De altfel, Dr. Luigi Gratton a oferit sfaturi similare şi în cadrul unor emisiuni TV, precum şi la evenimentul „Wellness Morning” din Parcul Kiseleff, unde a condus o demonstraţie interactivă de gimnastică aerobică. În cadrul acestui eveniment, aproximativ 300 de persoane au executat în acelaşi timp cu doctorul Luigi Gratton un set de mişcări de întreţinere a principalelor grupe de muşchi din organism, exerciţii de bază pentru menţinerea unui corp frumos şi sănătos.
„Răspunsul mediei şi publicului la aceste evenimente a fost peste aşteptări, fapt ce ne întăreşte încrederea în demersul nostru de a promova un stil de viaţă sănătos, principalul obiectiv pentru care militează compania Herbalife. Şi sperăm că împreună vom reuşi să transmitem principiile de bază ale vieţii sănătoase şi active”, a completat Virgil Munteanu.
Echipa Classic Brands implicată în organizarea evenimentelor Herbalife a fost coordonată de Iuliana Anghel, în calitate de Project Manager, Anca Iordache – Event Manager şi Anca Tînc – Media Relationship Coordinator.
{mosloadposition user10}