Felul în care ne amenajăm propria locuinţă ne defineşte personalitatea într-un mod profund şi autentic. Crearea unui spaţiu personal devine astfel o modalitate sofisticată de exprimare, pe care Class living o susţine în noua campanie de imagine semnată Odyssey.
Mesajul campaniei susţine viziunea Class living asupra spaţiului personal: acesta nu este limitat de cei patru pereţi, ci doar de cât de departe poate ajunge imaginaţia fiecăruia în amenajarea propriei locuinţe.
Noua campanie consolidează imaginea Class living şi aduce în prim plan unicitatea şi personalitatea brand‑ului, care sunt exprimate nu vorbind direct despre brand, ci despre filozofia care stă la baza acestuia, despre ceea ce îl face să fie inconfundabil – ineditul, îndrăzneala combinaţiilor cu piese de mobilier de lux. Este vorba de trăsătura care o leagă pe Camelia Şucu, Preşedinte Class living, de brandul pe care l‑a creat.
„Class living este un brand care vorbeşte despre viaţă şi frumos, nu doar despre mobilă. De aici conceptul creativ al campaniei prin care spaţiul personal nu mai este un simplu loc, ci devine reflexia personalităţii celui căruia îi aparţine. Poţi afla multe despre o persoană aruncând o singură privire asupra casei în care trăieşte, aceasta putând fi considerată o extensie a personalităţii sale”, spune Diana Benko, Account Director Odyssey.
“Pentru că ne-am dat seama că vorbim cu oameni experimentaţi şi cunoscători, am ales să renunţăm la cuvinte şi să apelăm la o demonstraţie. Am demonstrat cum poţi să transformi un set-up frumos, dar comun, accesibil oricui în artă modernă. Cum, folosind imaginaţia, un spaţiu uzual devine ceva nemaivăzut, extraordinar, unic”, adaugă Anca Iuhas Strategic Planner Odyssey.
La nivel execuţional, demonstraţia a devenit posibilă prin crearea unui set-up din oglinzi şi piese de mobilier, menit să atragă atenţia celor interesaţi de design şi iubitori de frumos.
„Când într-un set-up de living este interpus un cub din oglinzi, întreg aranjamentul tinde spre o instalaţie de artă modernă. Jocurile de reflexii creează posibilităţi infinite de compoziţie iar privitorului îi revine plăcerea de a descoperi noi forme şi sensuri, de a explora relaţia dintre obiectul real şi extensia lui virtuală în oglindă. Construit în studio, la scară reală, întregul set‑up a devenit un ofertant spaţiu de exprimare pentru arta fotografică a lui Kalle Gustaffsson”, spune Valeriu Borcoş, Copywriter Odyssey.
„Ne adresăm acelor oameni care doresc să îşi pună amprenta asupra spaţiului propriu. Sunt persoane cărora nu le place standardizarea sau monotonia. Care călătoresc şi sunt deschişi la nou. Care sunt bine informaţi şi educaţi în privinţa designului şi a culturii urbane. Credem că prin această nouă campanie ne apropiem foarte mult de publicul nostru, reuşim să îi stârnim curiozitatea invitându‑l să fie îndrăzneţ şi creativ”, declară Adriana Tabac, Marketing & PR Manager Class living.
Campania se desfăşoară pe o perioadă de două luni (aprilie-mai) iar mixul de media include componente de ATL, respectiv print şi outdoor.
Din partea Class living, Adriana Tabac, Marketing & PR Manager, s‑a implicat în dezvoltarea acestui proiect. Echipa Odyssey care a realizat campania este formată din Diana Benko, Cristina Schiţco (Client Service), Anca Iuhas, Ileana Sebe (Strategie), Valeriu Borcoş, Ştefan Prică (Creaţie).
Campania reprezintă al doilea proiect în care Class living şi Odyssey colaborează, după campania de imagine dezvoltată în toamna anului trecut.
{mosloadposition user10}