BMW of North America a anunţat că trei dintre modelele mărcii – BMW Seria 2, BMW Seria 4 şi BMW Seria 5 – s-au clasat pe primul loc la categoriile lor în cadrul J.D. Power 2015 U.S. Initial Quality Study (IQS). De asemenea, BMW a ocupat locul al şaselea între toate mărcile, o poziţie considerabil mai bună decât media industriei.
"IQS este un indicator important al satisfacţiei clienţilor în faza iniţială de proprietate, fiind măsurate nu numai cât de bine performează automobilele noastre, ci şi performanţele dealerilor noştri în a demonstrat funcţiile noilor automobile", a spus Ludwig Willisch, preşedinte şi CEO BMW of North America. "Clasările obţinute demonstrează îmbunătăţiri din partea noilor modele, o provocare clară fiind îmbunătăţirea şi simplificarea tehnologiei."
În ediţia 2015 a studiului J.D. Power IQS, BMW Seria 2 a fost cel mai bine clasat automobil premium de clasă mică; BMW Seria 4 a ocupat primul loc în rândul automobilelor premium din clasa compactă; BMW Seria 5 a fost numărul 1 între automobilele premium de clasă medie. În plus, BMW Seria 7 a fost clasat pe locul al doilea în categoria automobilelor premium din clasa mare.
Marca BMW a ocupat locul al şaselea în ierarhia brandurilor, cu 99 PP100, o îmbunătăţire de nouă puncte faţă de ediţia 2014. PP100 este standardul J.D. Power de măsurare a problemelor per 100 de automobile. Media industriei în 2015 este de 112 PP100.
Ediţia 2015 a J.D. Power U.S. Initial Quality Study se bazează pe răspunsuri din partea a peste 84.000 de cumpărători şi contractanţi de leasing ai unor automobile noi din gama anului 2015 şi a fost efectuat după 90 de zile de proprietate. Studiul a fost efectuat în perioada februarie-mai 2015.
Informaţiile complete despre ediţia 2015 a J.D. Power U.S. Initial Quality Study (IQS) pot fi găsite la: ww.jdpower.com/quality.