Au mai rămas două luni până la finalul campaniei „Un Pacient Protezat. Un Copac Plantat”, inițiată de Clarfon și implementată cu sprijinul Asociației CSR Nest. Cu această ocazie a fost lansat și un clip de conștientizare privind importanța împăduririlor, cu scopul de a asigura un viitor sustenabil generațiilor viitoare.
Dezvoltată sub sloganul „Lasă-ne să avem grijă de auzul tău, ca împreună să avem grijă de natură”, campania „Un Pacient Protezat. Un Copac Plantat” a demarat în luna mai a acestui an și își propune să planteze cât mai mulți puieți pe albia râului Cricovul Sărat, din orașul Urlați, județul Prahova. Mecanismul campaniei presupune ca pentru fiecare aparat auditiv vândut, Clarfon să planteze un copac. Până în prezent s-au strâns 2.100 de salcâmi de plantat.
„Știm că investiția într-un aparat auditiv înseamnă încredere pe termen lung, sustenabilitate și implicare, termenii din care s-a născut campania Un Pacient Protezat – Un Copac Plantat. Împreună avem puterea de a transforma emoțiile și sunetele în copaci plantați pentru generațiile următoare”, spune Ionuț Ștefănescu, Director General, Clarfon.
Campania face parte din strategia pe termen lung a Clarfon care se concentrează pe două direcții majore: prevenirea problemelor legate de auz și scăderea impactului pe care compania îl are asupra mediului înconjurător prin adoptarea de tehnologii medicale pentru aparatele auditive cât mai prietenoase cu mediul înconjurător.
Astfel, începând cu anul 2012 Clarfon derulează anual campanii sociale de conștientizare a importanței auzului, în care persoanele interesate își pot evalua auzul în mod gratuit. În plus, compania și-a concentrat eforturile pe oferirea de aparate auditive reîncărcabile, eliminând în acest fel folosirea bateriilor, unul dintre tipurile de deșeuri cu impact semnificativ asupra mediului înconjurător. Nu în ultimul rând, toate aparatele auditive din portofoliul Clarfon înglobează tehnologii performante, prietenoase cu mediul înconjurător, producătorul Sonova fiind lider în domeniul soluțiilor de auz.
„Am ales să dezvoltăm și să implementăm alături de Clarfon campania din două motive. Pe de o parte problematica mediului se încadrează în direcția strategică pe care Asociația CSR Nest și-a stabilit-o în urmă cu 5 ani și anume aceea de a se implica în dezvoltarea de proiecte de mediu. Pe de altă parte, inițiativa Clarfon va avea un impact semnificativ pentru comunitatea locală din orașul Urlați, contribuind totodată la dezvoltarea sustenabilă a acestei zone urbane,” spune Sergiu Sebesi, președintele Asociației CSR Nest.