Ciucaş menţine legătura puternică între marcă şi spaţiul în care s-a născut şi o dovedeşte la festivalul cântecelor şi berii de la munte, Montanfest, între 24-26 august, la Poiana Braşov. Devenit deja o tradiţie, evenimentul aduce la viaţă şi sărbătoreşte spiritul autentic de munte aşa cum îl reprezintă Ciucaş, berea cu tradiţie de la 1892. Ediţia din anul acesta vine cu o nouă abordare, festivalul primind o nouă identitate vizuală şi de nume. Atât denumirea evenimentului – Montanfest, cât şi sigla ce redau stilizat peisajul montan, sunt menite a accentua principalul beneficiu al mărcii: relaxarea şi autenticitatea.
“Nu vrem ca festivalul Ciucaş să fie un simplu festival al berii. Desigur, berea este elementul indispensabil, însă ceea ce vrem să transmitem prin acest eveniment sunt adevăratele valori pe care le reprezentăm, conexiunea puternică dintre munte şi Ciucaş.”, a declarat Mihai Bonca, Brand Manager Ciucaş.
Muzica folk şi rock au fost alese să vorbească despre atmosfera Ciucaş, întregul eveniment fiind concentrat în jurul concertelor de gen susţinute de artişti renumiţi şi a concursului de interpretare adresat iubitorilor de folk. Artişti precum Ducu Bertzi, Mircea Baniciu, Mircea Vintilă, Bio, Zob şi Viţa de Vie, Mărgineanu, Iris vor anima sărbătorile muntelui.
Ciucaş le va da iubitorilor de folk ocazia să cânte alături de artiştii lor favoriţi, căci după ce îi vor convinge pe aceştia că merită să urce pe scenă, vor sărbători cu toţii muntele pe acorduri de gen. Înscrierile în concurs se pot face pe site-ul www.bereciucas.ro sau direct la festival. În fiecare seară, marele public va desemna un câştigător.
Festivalul va fi promovat atât în cotidienele locale cât şi centrale, prin spoturi radio în Bucureşti şi Braşov, precum şi prin vizualuri outdoor (bus branding-uri) şi indoor (postere în locaţii cheie). De asemenea, în Braşov echipele de promovare vor împărţi materiale informative despre festival.
Pentru organizarea Montanfest au colaborat agenţiile Gavrilă&Asociaţii, pe partea de creare de vizualuri şi identitate de eveniment, BrandsOn care va asigura logistica necesară derulării proiectului, componenta de PR este asigurată pe tot parcursul evenimentului de Nicola Porter Novelli, media a fost asigurată de Zenith, iar New Media Agency s-a ocupat de crearea site-ului.
Festivalul este una dintre initiaţivele Ciucaş care demonstrează apropierea acestuia de munte. Marca s-a implicat încă de anul trecut în refacerea unor trasee montane care să faciliteze accesul iubitorilor de natură în zonele de interes turistic, proiect continuat şi în acest an.
{mosloadposition user10}