Ciucaş continuă, până pe 15 octombrie, seria de acţiuni proactive menite să combată o problemă serioasă, de interes global! “Programul de răcorire globală Ciucaş” a pregătit pentru iubitorii de bere de la munte peste 7000 de premii răcoritoare, în valoare totală de 441.000 RON. Campania de promovare, lansată la începutul lunii august şi desfăşurată la nivel naţional, îl are în prim plan pe bine-cunoscutul Cerb Cornel. Prietenul iubitorilor de aer curat şi distracţie la munte afişează, de data aceasta, aerul unui cercetător, preocupat constant de combaterea efectelor temperaturilor ridicate asupra subiecţilor umani. Pornind de la problema identificată mai sus, Ciucaş vine cu soluţii ingenioase, gândite de Cornel “la rece”, care oferă o perspectivă nouă, detaşată, asupra lucrurilor. Cornel plănuieşte sa scadă temperaturile cu 5000 de baxuri de bere Ciucaş, 2000 de kituri de răcorire globală Ciucaş, constând într-o pălărie de soare, o geantă frigorifică, o insignă şi două sticle de bere Ciucas la PET de 2L. Cel mai norocos participant la promoţie va fi “răcorit” cu o cabană la munte, chiar în zona din care provine Ciucaş – Munţii Ciucaş, Piatra Craiului.
Mecanismul promoţiei este unul extrem de simplu, premiile fiind de tip câştig instant. Consumatorii care găsesc sub capacele de bere Ciucaş la 0.5 L (ambalaj de sticlă) şi berea Ciucaş la 2l (PET), una dintre inscripţiile Bax Bere, Kit de răcorire globală sau Cabană, trebuie să apeleze 021.308.09.91 pentru a afla mai multe detalii despre modul în care pot intra in posesia premiilor. Ineditul campaniei constă în faptul că marele câştigător poate alege fie să primească premiul cel mare, consttând într-un teren cu suprafaţă cuprinsă între 300 – 500 mp, în zona Braşovului (munţii Ciucaş, Piatra Craiului) pe care va fi construită o cabană, fie contravaloarea acestuia, în lei noi (165.000 de RON).
“Promoţia a fost concepută în spiritul valorilor pe care le reprezintă Ciucaş: relaxarea, calmul, chiar şi în condiţiile temperaturilor extrem de ridicate, înregistrate la nivel global în ultima vreme; este un brand de încredere, care vine cu soluţiile potrivite combaterii temporare a acestei probleme; are un mod original de a le identifica – Cerbul Cornel a pregătit kit-uri de răcorire şi oferă drept premiu o cabană”, a declarat Andreea Barsan, Brand Assistant Ciucas.
Promoţia este susţinută de un spot TV, care va rula pe principalele posturi TV naţionale, precum şi de acţiuni şi materiale informative expuse la punctele de vânzare. Agenţiile care au colaborat la dezvoltarea campaniei Ciucaş au fost: Gavrilă&Asociaţii pentru activităti de tip ATL, Heat Advertising a acoperit partea de BTL si implementarea, media a fost asigurată de Zenith Media, iar acţiunile de PR au fost effectuate de agenţia Nicola Porter Novelli.
Pentru mai mule detalii despre promoţie, puteţi consulta Regulamentul Oficial al campaniei, publicat pe www.infopromotii.ro.
{mosloadposition user10}