Marca de bere Ciucaş a relansat într-un nou concept site-ul www.bereciucas.ro. Iniţial folosit ca suport pentru promovarea festivalului Montanfest organizat anual de Ciucaş în zona Braşovului, site-ul a devenit acum un univers interactiv al brand-ului, menit a transmite întocmai spiritul Ciucaş, prin intermediul comunicării online. Conceptul este acela al unui blog în cadrul căruia cele două personaje reprezentative ale mărcii, Cerbul Cornel şi Mitică, „gândesc problema” în stilul caracteristic Ciucaş. Site-ul a fost lansat sub forma unui blog întrucât Ciucaş este mai mult decât o bere, este o marcă ce aduce cu sine o adevărată atmosferă pe care doreşte să o împărtăşească, aceea de relaxare în natură, de evadare din cotidian în peisajul montan autentic. Aşadar, prin intermediul blogului, consumatorii Ciucaş sunt invitaţi să trăiască această atmosferă, să o recreeze. Ceea ce îşi propune Ciucaş, cu sprijinul lui Cornel şi al lui Mitică, aleşi a fi vocea brand-ului şi în mediul online, este să formeze în timp o comunitate a iubitorilor de munte, de muzică autentică şi de bere proaspătă ca apa de izvor.
„Am reinventat site-ul din convingerea că valorile de brand vor fi transmise mult mai clar, mai eficient, printr-un dialog continuu şi deschis cu vizitatorii. Am ales să punem bazele unei comunităţi Ciucaş prin intermediul căreia cei care i se alătură pentru a explora brand-ul să aibă parte de o experienţă inedită, nu doar de o prezentare a mărcii”, a declarat Andreea Bârsan, Junior Brand Manager Ciucaş.
Pe site cei doi prieteni, Cornel şi Mitică, ne vor ţine la curent cu „peripeţiile” prin care trec la filmări, vor posta subiecte de actualitate care invită la dezbatere sau vor împărtăşi momente importate din viaţa brand-ului. Comunicarea va fi bazată pe interactivitatea brand – consumator, conceptul de blog fiind ales şi datorită posibilităţii adaptării facile a conţinutului la temele propuse fie de vizitatori, fie de evoluţia mărcii şi proiectele derulate de aceasta. Astfel, pe lângă dezbaterile pe temele propuse de Cornel şi Mitică, se vor găsi pe site informaţii despre marcă, despre promoţiile desfăşurate sau proiectele în care aceasta este implicată. Întregul conţinut al site-ului este menit a explora faţetele brand-ului, a-i apropia pe consumatori de Ciucaş si a le aduce confortul acelui mediu pe care cu toţii îl iubesc: muntele.
Site-ul a fost realizat în colaborare cu agenţia New Media, pe partea de concept, grafică şi conţinut, iar agenţia Nicola Porter Novelli a fost implicată în proiect pe partea de comunicare.
{mosloadposition user10}